{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hike hundefoder ...
  • #1   2. okt 2014 Jeg bruger Hike Nature adult til mine 2. Jeg har ikke brugt det så længe, men indtil videre er jeg glad for det. Det er danskproduceret og kornfrit.

  • #2   2. okt 2014 Jeg talte med ham manden, der har "opfundet" det - og han fik det jo til at lyde rigtigt godt smiley
    Så var bare nysgerrig, for overvejer at bestille det til en af mine hunde, der har allergi ...
    Det jeg har kig på, er den der hedder Sensitive.


  • #4   2. okt 2014 Dem, du kender der bruger det - er det allergihunde eller "normale" hunde ?


  • #6   2. okt 2014 Okay - tak for svar smiley

  • #7   2. okt 2014 Vi prøvede det til Chessie, fordi det skulle være godt til kræsne hunde. Men hun ville slet ikke røre det. :o)

  • #8   2. okt 2014 CTS - æv smiley
    Men det bliver ikke et problem her - ALT glider ned smiley


  • #10   2. okt 2014 Det er det jeg gerne vil væk fra jo - råfodring.
    Jeg har fodret på den måde i 8 år og vænner mig ALDRIG til det - det er enormt besværligt og jeg skal køre langt for at få fat i foderet - så jeg håber at finde noget, han kan leve på istedet for.


  • #11   2. okt 2014 Vi fodrede jana op på det som hvalp og unghund. Hun hold godt smiley
    Det er mange år siden, og produktet har givetvis ændret sig siden, så tør ikke sige noget om produktet i dag.
    Men vi var super tilfreds med det den gang, og jeg kan da huske der var flere skriverier i huskybladet dengang hvor man sammenligner det med andre mærker, havde forskellige mushere til at teste det, og det gik ud som vinder hver gang.

    Min erfaring med produktet gør i hvert fald jeg har en positiv indgang til mærket. Og jeg ville ikke selv være bleg for at bruge det, hvis jeg vurderede det var hvad mine hunde havde behov for.


  • #12   3. okt 2014 Jeg brugte Hike Lam (den hedder nok Nature Sensitive nu) til min hund med lidt sart mave (og kræsen).
    Hud ÅD med velbehag, havde lækker pels og minimal afføring. Og fin mave smiley


  • #13   3. okt 2014 Har har forhandlet det i nogle år og sælger forholdsvis meget af det. Jeg har bla. et par kunder, som har hunde som har været svære at holde huld på- det kan de med active-varianten.

    Jeg siger altid til mine kunder, at hvis deres hund ikke vil spise det, så tager jeg sækken tilbage. Og jeg har endnu aldrig fået noget tilbage. Og jeg må også sige, at mine kunder kommer trofast tilbage og køber mere. Og det må jo være et godt tegn smiley

    Mine egne hunde får det selvfølgelig også, og jeg veksler lidt i varianterne alt efter årstid og aktivitet. Og de trives super godt på det!


  • #14   3. okt 2014 1000 tak for jeres input smiley

    I har fået mig overbevist, og jeg vil bestille et par sække Sensitive til min hund - så må jeg se om jeg kan smide råfoderet på hylden smiley


  • #15   3. okt 2014 Overvejer også Hike, så håber, at det er okay, at jeg "låner" din tråd.

    Er der noget at spare ved at købe ved en forhandler end på hjemmesiden?

    Jeg har nemlig et stykke vej til nærmeste forhandler.


  • #16   3. okt 2014 Nu ved jeg jo ikke hvilken slags allergi din hund har. Men jeg har været igennem ca. en mio forskellige slags foder med min allergihund, lige indtil jeg prøvede Eukanuba Dermatosis. Indenfor et par uger, havde min hund fået styr på maven, kløe, havde fået blank pels og begyndt at genopbygge muskelmasse. Det er godtnok ikke kornfrit men det fungerer optimalt her i huset.

  • #17   3. okt 2014 Det er helt OK, Dorte smiley

    Labsen - det er en malinois smiley
    Aj, spøg tilside - jeg har ikke prøvet noget som helst med ham, han har fået råt siden han som 1-år gammel ca, fik konstateret allergi ved en test. Jeg husker at det var "det sædvanlige" husstøv- og lagermider, så han røg på råt.
    Men - i de sidste par år, siden 2011, har jeg givet ham Royal Canin 4300 op til konkurrencerne, og det er der jo både korn og alverdens ondskab i. Han har ikke reageret med kløe, så jeg tænker at han bør kunne tåle noget allergivenligt foder uden korn nu.
    Han stopper konkurrencer i løbet af ikke sålænge, tænker jeg - han bliver 9 år d 8/10 og det er jo begrænset hvorlænge de kan blive ved. Så nu er det eksperimenternes tid vi går ind i - eftersom jeg ikke er afhængig af at han bliver fodret "korrekt", hvis du forstår hvad jeg mener smiley
    Men tak for dit indlæg - jeg vil da have det i baghovedet, hvis Hike ikke dur til ham smiley


  • #19   23. okt 2014 Har en veninde der brugte det til hendes hund og var egentligt godt tilfreds indtil hun fandt et glasskår i en pakke :S

  • #20   23. okt 2014 Line - ja, han har kørt på det i 3 uger nu og jeg er meget tilfreds smiley

    Han har lige været til VM-udtagelse og her viste han fin energi og super overskud - så jeg har indtil videre kun positivt at sige om det.

    Nanna - der var engang en gut, der fandt en fingerspids fra et menneske i en jordbæryoughurt ... og sådan er der så meget ...


  • #21   23. okt 2014 Ok martine.. Men jeg svarede også bare på spørgsmålet, som alle de andre smiley

  • #22   23. okt 2014 Nanna - sorry, det kom til at lyde mere surt end hensigten smiley

    Jeg husker bare den ækle sag - det er MEGET lang tid siden - og jeg kigger stadig hele kartonen igennem inden jeg spiser youghurt idag smiley

    Jeg har faktisk lige hørt om en, der havde fundet et stykke glasskår i en sæk hundefoder - det er dælme noget skidt når det sker. Jeg gør det når jeg fodrer - at jeg lige ryster foderet igennem når jeg har hældt det i skålen. Det bør minimere risikoen ...


  • #24   28. okt 2014 Lige en lille kommentar til Nanna Vallentin:
    jeg husker godt sagen om en som mente de havde fundet glasskår i HIKE hundefoder. Kunden kunne ikke sende os glasskåret af grunde som jeg ikke kender.
    fodret bliver produceret i et total lukket system hvor der ikke kan komme fremmedlegemer ind på noget tidspunkt, og når vi ikke kan få det omtalte glasskår har vi ingen mulighed for at få undersøgt hvor det stammer fra.
    bare til oplysning
    Leif Kirkeby


  • #25   31. okt 2014 Min vaps får hike hvalpefoder (kornfrit) og han elsker det, han trives og jeg fortsætter helt sikkert med Hike,, min kammerat bruger også Hike til sin ruhåret hønsehund og den fungere perfekt med Hike,, så vi er to glade hundeejere med hang til Hike smiley

  • #26   31. okt 2014 Jeg har også lige købt 5 poser - sætter også mine to andre hunde over på det nu smiley

    SUPER godt foder


  • #27   31. okt 2014 Mine kørte på det i et stykke tid, men de fungerede ikke rigtig på det.

  • #28   1. nov 2014 Kennel HiJacks

    Hvordan ?


  • #29   1. nov 2014 Kedelig pels og så viste hundene ikke den store interesse for det.

  • #30   1. nov 2014 Selv hvalpefoderet var uinteressant for eks-kærestens labrador hvalpe

  • #31   2. nov 2014 Okay - her er selv min ædespasser ved at spise bunden ud af skålen smiley

    Ham, der har kørt på det i over 1 måned nu, har den lækreste pels - og han kom ellers fra 8 år på råt - så jeg har indtil videre slet ikke nogle problemer med det.

    Men tak for svar - jeg vil da lige holde øje med ham, der er kommet over på det for et par dage siden smiley


  • #32   2. nov 2014 Og det er jo kernen i al snak om hundefoder, for der er ikke et foder som alle hunde fungerer optimalt på.

  • #33   2. nov 2014 Netop smiley

  • Tullemor
    Tullemor Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Svar: 5
    #34   1. apr 2015 Martine. Er du stadig glad for Hike? Jeg har lige købt en sæk hvalpe, og er meget spændt på hvordan det kommer til at virke på ham. Min forhandler havde kun den med korn, men hun sagde at det var så lidt der var i, at det ikke havde nogen betydning. (Min er umiddelbart heller ikke allergisk) Prøvede en 4 kg pose af Britt Care og her synes jeg der er meget aff. 4-5 gange dagl. Så derfor håber jeg bedre resultat med Hike.

  • #35   1. apr 2015 Jeg er rigtigt glad for Hike - det er noget af det bedste, jeg har fodret med smiley

Kommentér på:
Hike hundefoder ...

Annonce