1.361 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Riel
Riel
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 33

Foder uden korn Foder uden korn

Hey har lige et spørgsmål har skiftet til select gold activ til min schæfer og der er ikke korn i men nu er hun begyndt af fælde helt ekstremt er det noget med foderen af gøre eller er det bare helt normalt for hun har jo sine perioder hvor hun fælder min lige nu er det Extreme og det kom sådan en uge efter vi havde skifter foder

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder uden korn
  • #1   3. okt 2014 Det er meget normalt at de smider den "gamle" frakke, for at sætte en ny, og bedre når foderet skiftes.

Kongo gjorde det samme. Han gik fra Paw, til Taste of the wild. Det gamle tøj blev smidt, og noget nyt og bedre kom frem.

• #2   3. okt 2014 Okay for sys også hun har fået en mere glansfuld pels smiley men takker smiley

• #3   3. okt 2014 Select gold aktive indeholder da majs?

• #4   3. okt 2014 Det står på pakken der ikke er korn i

• #5   3. okt 2014 Er der to mærker med det navn?
    Prøv at link til foderet?
    http://www.maxizoo.dk/select-gold-adult-maxi-active-12-kg.html
    Det deres hvad jeg kender med det navn..

• #8   3. okt 2014 Ja det er den ! Aj hvor langt ude har ikke læst på den fik bare af hvide af hende i butikken af det var korn frit og var det beste korn frie jeg kunne give hende ja hvor er der bare for dårligt når jeg siger til hende af jeg ikke kan læse

• #9   3. okt 2014 Har du ikke brugt alt for meget af posen, så var jeg smuttet ned med det igen.

• #10   3. okt 2014 Men sys jo også bare det er noget skidt af skifte foder på hende hele tiden

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.225
    #12   3. okt 2014 Først tror man at det er uden korn og hunden får en flottere pels. Når det så går op for en at der er korn i produktet et det noget værre ..... Enig i at man ikke skal sælge dig et foder som værende uden korn hvis det ikke passer. Men hvis hvis hunden har det godt på det og får flottere pels må det vil være godt?.

Er efterhånden som om at det for folk er vigtigere hvad der er i et foder i stedet for at se på hvad hunden har det godt med.

• #14   4. okt 2014 Ja men der er flere ting i det for 1 det er noget skidt af hun sælger mig en foder med korn i når hun siger der ikke er det i 2 ja hunden har fået en flotter pels men fælder 3 dyrelægen har sagt jeg skulle prøven en foder uden korn forde hun har fået noget eksem og mente hun måske ikke kunne tåle korn og havde tit tynd mave der for heller ikke noget med kort vilke bringer os fram til nr 1 igen hvor er en tosse af søge mig noget med korn i

Men er så kommet fram til af hun har fået en mere stabil mave og fået en mere glansfuld pels men hun fælder helt vildt og henses exsem er ikke blivet bedere så er sådan lidt hvad fanden skal man gøre for hun trives jo med det men kan ikke lide hun fælder og hendes exsem ikke er blivet bedere så hvad ikke hva fanden jeg skal gøre :s

• #16   4. okt 2014 Riel: Tror måske sælger har misforstået dig eller produktet, der står i teksten på maxizoo at det er hvedefri, men det jo ikke rigtig det samme som korn fri, det er jo kun er sort af korn.

Nu spørger jeg dumt, men hører majs også under korn??? Jeg ville tro det var en grønsag.

• #17   4. okt 2014 Ja majs er korn.
    Korn er frø til græssorter og majs er en græsplante.
    Det samme er ris.

• #18   4. okt 2014 Prøv at give din hund lakseolie. Min hund fældede som ind i h..... Jeg skiftede min olie ud med Alaska vild lakseolie og på 14 dage stoppede min hund med at fælde og hans pels blev silke blød.

• #19   4. okt 2014 Du skal skifte til den der er med and og kartoffel fra selet gold. den er helt kornfri, og er stadig på tilbud til 309 kr. indtil søndag. Tag i din lokale maxi zoo og byt den.

Kommentér på:
Foder uden korn

Annonce