680 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

akut græsspisning! Hvorfor? akut græsspisning! Hvorfor?

hejsa smiley

Har en dejlig kastreret hanhund på 7 år smiley Men står lidt som et spørgsmål da jeg oplever nogle akutte "skal ud og spise græs! NU!" tilfælde! Han begynder og pive for at komme ud og løber frem og tilbage. Minder lidt om en hund der virkelig skal på toilettet.. Men når han så kommer ud går han straks igang med at spise græs! og han spiser en del, hvilket han generelt gør til daglig også. Han har endda vækket mig og natten nogle gange bare for at skulle ud og græsse..
Han kaster aldrig op af det som mange andre hunde gør, og han har en sund afføring og får kvalitetsmad (wolfblut) plus lakseolie og fårefedt. Han får derudover kun tørret fisk og kød og sommetider lidt grønt.
Er påpasselig med hvad han indtager da han ikke tåler lagermider. Han har også støvmideallergi og loppeallergi. Tænker ikke det har noget med hinanden at gøre, men svært at vide.
Sommetider får han noget prednisolon når allergien slår ud (får lidt pt). Ville jo helst undvære det, men som det er nu er det prednisolon eller ustoppelig kløen.

Nogen der har oplevet noget ligende og kan jeg på nogen måde hjælpe ham hvis det er maveonde eller hvad ved jeg?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  akut græsspisning! Hvorfor?
Kommentér på:
akut græsspisning! Hvorfor?

Annonce