663 visninger
|
Oprettet:
Kingsmore pure {{forumTopicSubject}}
Vil lige hører herinde hva folk siger til Kingsmore pure foder..
Min bette klump Carlo viste ting på Korn allergi og dyrelægen anbefalede Kingsmore pure.. men nu er hans afføring på anden måned stadig meget voldsom, med turer tre gange om dagen og så har han afgang til haven mens jeg arbejder..
Han er begyndt at skide om natten nu og vil hører om folk har oplevet at deres hunds afføring har ændret sig efter skift til Kingsmore..
men udover det, så er hans pels blevet fin og blank, hans udslæt og kløe er næsten væk og han er mere rolig ..
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.540
Men har fodret med Kingsmore det sidste års tid.
Jeg fodrer med de forskellige varianter, og slet ikke kylling, så hest, lam, and, havfisk
Taiko skider 2 gange om dagen, helt alm. afføring ..
Men fordi foderet fungerer på en hund, behøver det jo ikke fungerer på den næste
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.288
jun 2014
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 3
jun 2014
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.540
mar 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 57
Mit råd vil være at give den tid at vænne sig til fodret. Maven skal tilvænne sig, da det ganske enkelt er et HELT andet slags foder, end hvad den er vant til. Giv det tid, så tror jeg absolut at du vil blive meget glad for at du er gået over til kornfrit foder.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.178
Nogle gange kan det være bedre at fodre to gange om dagen, så kommer outputtet også to gange dagligt. Men det er forskelligt fra hund til hund....
jun 2014
Kingsmore pure