{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Kingsmore pure {{forumTopicSubject}}

Vil lige hører herinde hva folk siger til Kingsmore pure foder..
Min bette klump Carlo viste ting på Korn allergi og dyrelægen anbefalede Kingsmore pure.. men nu er hans afføring på anden måned stadig meget voldsom, med turer tre gange om dagen og så har han afgang til haven mens jeg arbejder..
Han er begyndt at skide om natten nu og vil hører om folk har oplevet at deres hunds afføring har ændret sig efter skift til Kingsmore..
men udover det, så er hans pels blevet fin og blank, hans udslæt og kløe er næsten væk og han er mere rolig ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kingsmore pure
  • #1   7. okt 2014 Jeg fodrer bla. med Kingsmore, køber lidt efter hvad der er på tilbud, når jeg mangler og så køber jeg stort ind.
    Men har fodret med Kingsmore det sidste års tid.
    Jeg fodrer med de forskellige varianter, og slet ikke kylling, så hest, lam, and, havfisk smiley
    Taiko skider 2 gange om dagen, helt alm. afføring ..
    Men fordi foderet fungerer på en hund, behøver det jo ikke fungerer på den næste smiley

• #2   7. okt 2014 Vi prøvede det en overgang, men stoppede netop fordi han havde afføring 6-7 gange dagligt:/

• #4   7. okt 2014 jeg kan jo prøve med en anden variant.. valgte kingsmore fordi klumpen har korn allergi og det har hjulpet gevaldigt, dog ikke på afføringen.. kom ned til en ekstra "gave" igen i morges og man kan se på ham at han ikke kan gøre for det, når jeg finder lorten..

• #5   7. okt 2014 Det kunne jeg prøve smiley Tak Lene.. må lige søge lidt efter det smiley

• #7   7. okt 2014 Ellers er der også Acana, Orijen, Olivers og sikkert en masse flere smiley

• Animaks.dk
    Animaks.dk Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 57
    #8   7. okt 2014 Det er mange der oplever at hunden skider mere, når man skifter over til et kornfrit foder, som for eksempel Kingsmoor Pure. Dette er helt normalt og i lang de fleste tilfælde så bliver hundens mave helt normal igen efter en indkøringsfase.
    Mit råd vil være at give den tid at vænne sig til fodret. Maven skal tilvænne sig, da det ganske enkelt er et HELT andet slags foder, end hvad den er vant til. Giv det tid, så tror jeg absolut at du vil blive meget glad for at du er gået over til kornfrit foder.

• #9   7. okt 2014 Spørgsmålet kan også være hvordan du fordeler fodringen, står der foder hele tiden, så hunden går og småspiser oven hele dagen?

Nogle gange kan det være bedre at fodre to gange om dagen, så kommer outputtet også to gange dagligt. Men det er forskelligt fra hund til hund....

• #10   8. okt 2014 kun morgen og aften.. han spiser samtidig med at jeg spiser og han får ca 200 g. om dagen..

Kommentér på:
Kingsmore pure

Annonce