{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.277 visninger | Oprettet:

Lømmelalder, hvornår stopper det? :) {{forumTopicSubject}}

Her går jeg lige og tror, det går så godt, og så laver hunden ballade smiley
I dag da vi var på vej ud af hundeskoven, kalder jeg min hund til mig for at give hende snor på. Det plejer ikke at være noget problem, men det var det åbenbart i dag. Jeg kalder, hunden kigger og beslutter sig så at spurte rundt om mig i stedet. Halen er løftet, der laves hop på stedet og hvis hun kunne tale, så ville hun have råbt: "Du kan ikke fange mig, du kan ikke fange mig..... Prøv om du kan fange mig....Kom NUUUUU" Jeg stod bare stille og til sidst kom hun til mig og fik snor på.

Kom gerne med jeres lømmelalder historier smiley


Kommentarer på:  Lømmelalder, hvornår stopper det? :)
  • #2   13. okt 2014 Sådan gør min 5årige muttepige stadig smiley Lang lømmelalder måske smiley

  • #3   13. okt 2014 Vaks var simpelthen så forfærdelig til lige at stikke af imellem benene, når man åbnede døren. Det endte så i, at jeg vi altid lukkede ham ind i et andet rum, men så gik det jo lige så godt, og så tog man chancen, og wup! Så var Vaks smuttet igen igen.

    Det stod på i næsten to år... e_e
    Han lømmelalder varede sq længe, hahaha.
    I bagklogskabens lys kunne vi jo nok havde ladet være med at tage chancen, hahah.

    Toiletpapir var derudover også super skægt at flænse....


  • #5   13. okt 2014 Herlig video Bugsy smiley
    Altså meningen med denne tråd, er at give mig håb om at lømmelalderen bare er en fase, og det nok skal gå over..... smiley Hmm, indtil videre lever det ikke op til mine forventninger smiley


  • #6   13. okt 2014 Vaks faldt nogenlunde til ro, da han blev 5½-6 år gammel, haha.
    - Han er 7 nu.


  • #9   13. okt 2014 hundens sidste og 3 pubertets skarnsstreger, slutter ved 2.års alderen. så vi har noget at glæde os over, og med unghunde og hvalpe.

  • #10   13. okt 2014 Hmm, jeg må ha været/være heldig med min.. Hun er pt 7 måneder, og har aldrig ødelagt noget andet end det hun må, altså hendes egne ting.. Hun går pænt i snor, kommer når man kalder og holder sig tæt til hvor vi er.. Håber virkelig det fortsætter smiley

    Hun har dog en enkelt gang væltet nogle godbidder ned fra sofabordet så hende og hendes mor fik spist et mindre måltid, men det var vist min egen skyld, kan lade være med at lade kød ligge hvor de kan få fat i det smiley


Kommentér på:
Lømmelalder, hvornår stopper det? :)

Annonce