{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

hjælp, dårlig mave!!! {{forumTopicSubject}}

Hej, min hundebasse er 6 år nu han har altid spist alle vores madrester og haft fuld mad skål konstant så han bare kunne tage.. Her på sine ældre dage er han så blevet lidt overvægtig..
Han har aldrig fået dårlig mave af at spise alle vores rester.. Og han fik meget!!!
Men Så nu spiser han ikke madrester mere, og får maden serveret.
Men!!! Nu har han dårlig mave... Og virkelig dårlig mave på jeg skal op med ham flere gange om natten, bare hvis han får et kødben som han plejer at få en gang om ugen for at børste tænder??? Hvad er der lige sket?? Fra at han kunne tåle alt... Til nu, 2 uger efter kan han ikke engang tåle et kødben???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp, dårlig mave!!!
  • #1   14. okt 2014 Det lyder til at hans tarmflora ikke er optimal. Har du prøvet at give zoolac?

  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

    Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
    #2   14. okt 2014 Det kan jo også være en mave/tarm infektion eller en parasit. Ring evt og forhør dig hos din dyrelæge.

  • #3   15. okt 2014 Hvis jeg skal stoppe akut diarre bruger jeg Canikur. Det er natur medicin og fås hos dyrlæger og apoteker. Har altid en æske liggende. Men man skal IKKE bruge zoolac samtidig da de så ophæver hinanden... og der er også en parasit der hedder Giardia som desværre er ret udbredt efterhånden.. det fås ved at hunde drikker stillestående vand bla..

Kommentér på:
hjælp, dårlig mave!!!

Annonce