{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
291 visninger | Oprettet:

Olivers puppy almindelig eller large breed? {{forumTopicSubject}}

Hej! Til en toller, med forventet vægt på 20 kg, skal jeg så fra 8 uger anvende olivers large breed eller den til almindelig - altså der står på pakken at den indtil 3-4 mdr skal have almindelig puppy også skal den over på large breed derefter, men hvad er bedst at gøre i forhold til at den skal vokse bedst? Nogle der har erfaringer med netop dette ved olivers?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olivers puppy almindelig eller large breed?
  • #1   24. okt 2014 Large breed for mest rolig vækst

• #3   25. okt 2014 Ok godt er også den vi købte og den dyrlægen anbefalede på trods af at der står på olivers pakken at det først er når hun er 3-4 mdr (hun er 9 uger nu).

Også skifter vi til barf om tre uger hvor vi skal til en barf dyrlæge og lægge kostplan for vores hvalp. Hun skulle have haft erfaring med barf i mange år så er mest tryg ved at hun laver en god kostplan - med mindre hun foreslår fx kallun som de der barf butikker, så vil jeg bede hende lave det om smiley men tror nu hun kan finde ud af det smiley

• #4   25. okt 2014 Øh skal jeg forresten vænne hende gradvist til large breed eller kan hun bare gå over på det nu hvor det er samme mærke, bare to forskellige puppy størrelser??

• #7   25. okt 2014 Isabelle tak, ja, jeg skal til en dyrlæge der har fodret med barf i mange år, men jeg mener hun bliver sponsoreret af rigtig hundemad, så vi vil nok bruge lidt der fra, men ellers køber vi bare ingredienserne hvor vi vil - det er mere for at få en foderplan og hvide helt præcist hvilke kosttilskud en hvalp af min race behøver osv osv.

• #9   25. okt 2014 Isabelle - ok. Kan jeg godt i en måned indtil vi kommer til dyrlægen give hende wolfsblut puppy - selvom det er for alle hvalpe, og ikke kun large breed?

Kommentér på:
Olivers puppy almindelig eller large breed?

Annonce