3.425 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hundekurv til hvalp? Hundekurv til hvalp?

Hej HundeGalleri!

Jeg venter på at kunne få min dejlige hundehvalp hjem og er derfor igang med forberedelser.
Har hørt at hvalpe nogle gange bider i deres kurv så man skal købe en af plastic eller bare bruge en papkasse med et tæppe i indtil den bliver lidt ældre.

Hvad gjorde i og hvad brugte i som kurv i starten?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundekurv til hvalp?
  • #1   26. okt 2014 Chessie fik en kurv, som vi fik med fra opdrætter, fordi hun ikke brugte den.

Hun sov lidt i den, bed lidt i den, men bruger den slet ikke længere. Hun vil hellere bare ligge på gulvet.

Luna har haft den samme kurv siden hun var helt lille, og hun har aldrig bidt i den.

Jeg tror det er meget forskelligt, fra hvalp til hvalp, om de ødelægger den. Chessie har ødelagt rigtig mange ting, Luna har kun bidt i en ledning. Jeg ville nok vælge en billig kurv til at starte med - om det er plastik eller stof, er vel nok en smagssag. De kan jo også bide en plastikkurv i stykker.

• #2   26. okt 2014 Vi har fået et stort bur til Grand Danois af min mor og vi indretter så buret med et specielt syet overslag så halvdelen af buret er dækket dette giver en hule agtig følelse smiley Vi har ikke tænkt os at bruge buret det skal være hans safezone, mine mors hunde brugte flittigt deres bure gerne to hunde ad gangen selvom de knapt kunne ligge der smiley

Vi skal have en Labrador/Cocker Spaniel den 29 nov smiley

• #3   26. okt 2014 Vi har en Buster kurv fra maxi zoo, den er blød og sådan en jeg ville sove i hvis det var mig smiley Louie graver nogle gange i den, og har pisset på den en gang, men den er solid og har overlevet med bravour - og så elsker han den!

• #5   26. okt 2014 Ingen af mine har nogensinde ødelagt en kurv. De har alle været af blødt materiale

• #6   26. okt 2014 Vi brugte en papkasse med pude og tæppe i - hunden elskede den! smiley
    Der blev bidt lidt i hjørnerne, men intet slemt. Smed den ud efter et år og har sidenhen prøvet med 2 andre senge i forskelligt materiale og puder - intet har han gidet bruge.

profilbillede
  • #7   26. okt 2014 Hvis jeg var dig, vil jeg prøve en af hver, det er nok den letteste måde at afgøre hvilken en hvalpen bedste kan lide smiley

• #8   27. okt 2014 Vi ville det bedste for Svende, da vi skulle have ham. Så vi købte en pænt dyr kurv til 6-700 kr...den levede et par måneder og så havde han splittet den til atomer smiley Det var en slags "filtkurv" med hårde kanter.

• #9   27. okt 2014 Vores Berta har altid haft mange kurve at vælge imellem. Hun har og havde også som hvalp to plastikkurve med en juniordyne i, en blød seng og en madras foran brændeovnen. Nogen gange bruger hun også de kurve vi har til kattene selvom de er lidt små til hende.

• #10   27. okt 2014 http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundeseng_hundekurv/sundhed/ledproblemer/222679
    Hun har denne her. Den er både hun og kattene stor fan af.

• #11   27. okt 2014 http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundeseng_hundekurv/plast/plastic/305870
    Den her har hun to af. Desværre har hun gravet så meget at puden er gået i stykker med tiden så nu har hun bare en juniordyne i.

• #12   27. okt 2014 Jeg købte en brugt kurv da tiko var hvalp. En blød lækker en, men som jo så ikke kostede alverden fordi den var brugt smiley

• #14   27. okt 2014 Hundekurv.
    Det er ikke nemt at vælge kurv, som små hvalpe foretrækker de er sted hvor der er trygt og lunt hvor der kan puttes, ja gerne en hule, måske transpportkassen, senere vil de gerne have et sted hvor de kan overskue området, altså pladseres et sentralt sted hvor de kan følge med i hvad der sker i omkring dem. Min egen startede med en transport kasse af flet, den blev senere byttet ud med en kurv kun af stof med en god pude i, på den måde kunne hunden selv flytte kurven derhen hvor den ville ligge, eller selv tage puden ud og lege med, den er aldrig blevet ødelagt af min hund,
    Held og lykke. Tillykke med den lille ny.

• #16   27. okt 2014 Tusind tak alle sammen for svarerne smiley det hjalp meget!

Kommentér på:
Hundekurv til hvalp?

Annonce