Hundekurv til hvalp? Hundekurv til hvalp?
Hej HundeGalleri!
Jeg venter på at kunne få min dejlige hundehvalp hjem og er derfor igang med forberedelser.
Har hørt at hvalpe nogle gange bider i deres kurv så man skal købe en af plastic eller bare bruge en papkasse med et tæppe i indtil den bliver lidt ældre.
Hvad gjorde i og hvad brugte i som kurv i starten?
maj 2004
Følger: 10 Følgere: 15 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.555
Hun sov lidt i den, bed lidt i den, men bruger den slet ikke længere. Hun vil hellere bare ligge på gulvet.
Luna har haft den samme kurv siden hun var helt lille, og hun har aldrig bidt i den.
Jeg tror det er meget forskelligt, fra hvalp til hvalp, om de ødelægger den. Chessie har ødelagt rigtig mange ting, Luna har kun bidt i en ledning. Jeg ville nok vælge en billig kurv til at starte med - om det er plastik eller stof, er vel nok en smagssag. De kan jo også bide en plastikkurv i stykker.
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 28 Svar: 91
Vi skal have en Labrador/Cocker Spaniel den 29 nov
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 196
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
aug 2008
Følgere: 1085 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.717
Der blev bidt lidt i hjørnerne, men intet slemt. Smed den ud efter et år og har sidenhen prøvet med 2 andre senge i forskelligt materiale og puder - intet har han gidet bruge.
apr 2013
Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 47 Svar: 390
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 4.468
apr 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 345
apr 2007
Hun har denne her. Den er både hun og kattene stor fan af.
apr 2007
Den her har hun to af. Desværre har hun gravet så meget at puden er gået i stykker med tiden så nu har hun bare en juniordyne i.
jun 2012
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 171
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Svar: 4
Det er ikke nemt at vælge kurv, som små hvalpe foretrækker de er sted hvor der er trygt og lunt hvor der kan puttes, ja gerne en hule, måske transpportkassen, senere vil de gerne have et sted hvor de kan overskue området, altså pladseres et sentralt sted hvor de kan følge med i hvad der sker i omkring dem. Min egen startede med en transport kasse af flet, den blev senere byttet ud med en kurv kun af stof med en god pude i, på den måde kunne hunden selv flytte kurven derhen hvor den ville ligge, eller selv tage puden ud og lege med, den er aldrig blevet ødelagt af min hund,
Held og lykke. Tillykke med den lille ny.
okt 2014
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 3
Hundekurv til hvalp?