956 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Når jeg kommer hjem om eftermiddagen, kl 14.20....er der en masse rengøring. Polly, 7 mdr gammel Dværg Puddel tisser og skider stadigvæk inde, men min mand og jeg er på arbejde.
Hun bliver luftet hver morgen og besørger ude, men alligevel er der besørget inde når jeg komme hjem. Hundene er alene nu fra kl 07.00 til 14.20. Vi går tur med det samme når jeg kommer hjem om eftermiddagen.
Jeg har ikke skældt ud, da uheldene er sket for LANG tid siden.
Jeg har virkelig brug for et eller to fif, hvordan vi takler dette.
Hun er 100 % renlig, når vi er hjemme!
De er i Køkkenet og bryggers når vi er afsted. Jeg har tænkt på, at holde dem i bryggerset....så bliver trægulvet ikke ødelagt.
Jeg vasker med rodalon HVER dag, så jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal finde på smiley
What to do what to do? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #1   30. okt 2014 Hvad med om natten`?

• #2   30. okt 2014 Tid

• #4   30. okt 2014 Hvordan sletter jeg emnet?
    Hun er renlig når vi er hjemme.....intet problem om natten.
    Isabelle......vores nye trægulv er tæt på at være ødelagt og det var ikke et billigt "klikgulv" Sorry at overskriften støder dig!

• #5   30. okt 2014 køb noget vinyl gulv (er det ikke det det hedder?) og læg henover trægulvet indtil hun bliver helt renlig smiley det kan fåes forholdsvis billigt, og så er det nemt at holde rent.

• #8   30. okt 2014 Jeg kan godt se det, kære Isabelle.....men var desperat da jeg skrev og nu kan jeg ikke finde ud af at ændre overskriften eller slette emnet smiley
    I andre, tak for responsen på mit problem. Vinyl var da en mulighed smiley
    Seperationsangst kan være problemet, men vi har vænnet hende gennem længere tid at være alene. Det var få minutter til at starte med og så stille og roligt længere. Hun er sammen med vores "store pige" som vi aldrig har haft problemer med ang renlighed.

• #11   30. okt 2014 Hvor tit får hun foder? Vi fodrer vores (4 mdr) om morgenen og går tur lige efter (inden vi tager afsted selv) hvor han laver stort, og da han ikke får mere mad efterfølgende gør han det først igen når vi går tur igen. Og han kan være alene 8 timer.
    Mange lader mad ligge i skålen, og hvis hunden kan spise hele tiden, skider den jo også hele tiden smiley

• #12   30. okt 2014 Har der nogensinde været en periode, hvor hunden har undladt at besørge indenfor? Ferier el.lign. hvor I har været meget hjemme?
    Hvis ikke, vil jeg sige, det lyder til, at hunden bare aldrig har lært det... Hvis altså alene-hjemme-stress kan udelades.

Hvis det er fordi, hun aldrig rigtig har lært det, så kommer det nok med tiden, men det kommer nok også til at tage lang tid, idet hun har gjort det så meget indenfor..

• #13   30. okt 2014 Hun er renlig når vi er hjemme. Der står altid hundepiller i skålen, så dem vil jeg lige fjerne. Hundene har det godt sammen. Vi prøver lige at holde dem i bryggerset se næste dage. Tak for de gode råd ??

• #14   31. okt 2014 Jeg er sikker på der vil hjælpe at fjerne maden, så det kun er fremme når man har mulighed for at lufte umildbart efter smiley tænk på hvor frustrerende der må være, at spise, fordi maden er der, så at skulle skide, men ikke kunne komme ud, og til sidst blive nødt til at gøre det inde alligevel. Ellers renlige hunde vil jo helst ikke gøre det indendørs smiley

• #15   5. nov 2014 Der er ingen uheld mere, når jeg kommer hjem smiley

• #17   5. nov 2014 Øh, det går fint nu smiley Du havde måske ikke set det jeg skrev lige før? Men tak for alle gide råd smiley

• #19   5. nov 2014 Line P - tal for dig selv. smiley min hund kan sjældent spise færdig fordi 'pøllen' presser på, men spiser stille og roligt op efter at have været hurtigt ude smiley

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 881
    #21   6. nov 2014 Totalt latterlig og intetsigende overskrift.

Kommentér på:
HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonce