{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Maria N
Maria N
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19

Gode tricks at lære din hund {{forumTopicSubject}}

Har fri i dag, så Rollo og jeg hygger her hjemme med skole opgaver og sjove tricks. Jeg har lært ham at slukke/tænde lyset, så det behøver jeg ikke at rejse mig op for at gøre selv smiley det er nogen gange en fordel. I dag arbejder vi på at han kan begyndte at lære at vaske tøj, men det kommer til at tage tid, tror jeg.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode tricks at lære din hund
  • #1   5. nov 2014 Dixie har lært forskel på fjernbetjening og min mobil smiley

Vores lejlighed er i 2 etager, så hvis jeg er nået ned og har glemt mobilen ovenpå kan jeg sende hende op efter den smiley Praktisk!

Og så samler hun tit snoren op til mig så jeg ikke skal helt ned på jorden efter den.

• Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    nov 2014

#2   5. nov 2014 Har prøvet at lære rollo at samle flasker når vi går ture, men ved simpelthen ikke hvordan jeg lærer ham kun at tage plastik flasker så ikke han kommer til skade på halve glas flasker smiley
    Rollo kan faktisk tage det meste. Skal bare pege og sige "saml op"

• Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    nov 2014

#4   5. nov 2014 labrador retriever eller golden retriever? smiley
    min er en blanding af lab og puddel er temmelig klog. Jeg ved ikke om der er puddelen i ham der gør det smiley men han vil dø for en godbid.. kan få ham til alt.

• Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    nov 2014

#6   5. nov 2014 Rollo kan en masse sjove ting smiley har haft ham siden han var hvalp, han er 1,5 år nu. Han har altid være SÅ nem og lærevillig. Vi fortsatte med at gå til træning efter hvalpetræningen. Selve træneren var helt forbavset over ham smiley min kloge hund smiley

• #10   5. nov 2014 Føler da helt, at Vaks er ufatteligt uintelligent lige pludselig xD

• #13   5. nov 2014 Baby kan åbne og lukke døre, hvis de står på klem (han er jo ikke så stor)
    Men ellers så hjælper han på sin helt egen måde. Han er meeeget nysgerrig, og vil have snuden i alt der bliver lavet! Især hvis det foregår i køkkenet smiley smiley

• #14   5. nov 2014 Hi hi kender så godt at det kan være hurtigere at gøre det selv, men den stolthed de udstråler for at hjælpe er bare det hele værd smiley
    Joy kan hente mine nøgler, dankort, snor, sele, sko, rene sokker, trække de beskidte af, hente klenex, telefon, og en masse andre ting, dog kan hun til tider så absolut ingen ting før hun ser en god bid smiley jeg fatter ikke hvad du siger, fatter det stadig ikke..... Åh hvad ser jeg i din hånd mums, nu forstår jeg alt igen den rod siger jeg bare smiley Det bedste tricks i øjeblikket er så gider du lige gå ud på badeværelset så du kan få skyllet futterne, så går hun direkte der ud og står klar, og så bagefter gider du lige ligge dig på ryggen så du kan blive tørret på maven.

• #16   5. nov 2014 Hvordan lærer i hundene alt det der? smiley

• Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    nov 2014

#17   7. nov 2014 At lade hunden være med i det meste du foretager dig , giver den jo en kæmpe stolthed smiley og det er også en måde at stimulere den på.

Jeg lærte ikke Rollo at samle flasker.. Jeg har faktisk bare prøvet at lære ham at samle de rigtige op. Jeg samler nemlig flasker sammen når vi går tur (SU studerende, hurtige penge til lidt aftensmad smiley )
    Og en dag begyndte han at komme hen med flasker til mig og blev så glad. Men så begyndte han også på ødelagte dåser og så måtte jeg jo stoppe ham.

• #18   7. nov 2014 Åh ja det med lige at skulle lære hvad der skal samles op kender vi godt, da Joy lige have lært at samle ting op var det efterår/vinter og syntes virkelig, at der lå mange snot kludde !!! Men Joy synes det var fantastisk... Og så stod hun der over lykkelig og undrede sig meget over jeg ikke ville tage i mod.... Heldigvis gør hun det ikke mere

• #19   7. nov 2014 Det bedste tricks her hjemme er at Victor har lært at rydde op. Jeg døjer lidt med ryggen, og på dårlige rygdage der er det ikke sjovt at samle alt legetøjet op i kurven. Så Victor lægger det selv op i kurven, når han bliver bedt om det smiley

Kommentér på:
Gode tricks at lære din hund

Annonce