359 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Playdate søges Playdate søges

Hejsa. Vi har en sød hvalp på 5 mdr. som ville elske en at lege med. Så jeg ville høre om der er nogen derude der er friske på en playdate? smiley
Vi bor i Haslev på sydsjælland.

Nikita er en alaskan husky og kan gost lide at lege lidt vildt, men er god til at respektere grænser. Hun er lidt nervøs i starten men tør hurtigt op smiley hun er vacc.

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af møbler 800 kr.
  • Elektriker 800 kr.
  • Sætte kilerem på texas rider 6100E 250 kr.
  • Hej jeg skal have hæng mit TV og TV bord op 800 kr.
  • Flytterengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Playdate søges
  • #1   11. nov 2014 Vi har en toller men bor i Nordsjællland. Så er lidt langt fra hinanden. Hun vejer kun 6,5 kg og er 11 uger, men hun er alfa hvalpen i sit kuld og "vinder" i leg mod også større hvalpe. Så hun har godt af at lege med en der ikke er mindre end hende, ellers bliver hun for voldsom. smiley hun er dog utroligt godmodig og lægger sig ned i dæk for at vise hun bare vil lege hvis den anden hund ikke er helt med på det til at starte med. vi kunne måske mødes på halvvejen? smiley

• #2   11. nov 2014 Hvis vi kan finde et sted de kan være løse så kunne det da godt være :/)

• #3   11. nov 2014 Ja... Jeg kender ikke rigtig nogen steder der er indhegning, men kan lige undersøge det smiley

Kommentér på:
Playdate søges

Annonce