918 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hjemmelavede hundekiks :-D Hjemmelavede hundekiks :-D

Hejsa! Jeg har her i mandags, lavet hjemmelavede hundekiks. De er lavet af:
- 1 dåse makrel
- ca. 3 spsk havregryn
Smidt i ovnen, og tog dem ud da jeg syntes at de så gode ud. Så godt som såden noget nu kan være smiley de blev rimelig bløde, men han elsker dem! Og han nyder at tygge længere tid på dem. Jeg lavede ca. 10, så det blev en dyr omgang, men det skulle jo prøves smiley kan helt klart anbefales, - det lugter jo meget, så husk at luk vinduerne op! Ellers stinker det i hele huset smiley har i evt. Nogle andre opskrifter? Ps. Mine kom i en kagedåse i køleren smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmelavede hundekiks :-D
  • #2   12. nov 2014 Jeg lavede "stink-brød" til Charlie forleden. Der var æble, gulerod, rødbede, pastinak, makrel på dåse, kippers og sardiner i olie, lever og fiskeolie. Alt blev blendet og derefter rørt sammen med en pose "hvedebrød-blanding-mel". Bagt i forme så almindeligt rugbrød. Derefter skåret i stænger på 2x2x10 og tørret i ovnen. Puhh det stank men Charlie elsker sådan en knasestang smiley

• #3   12. nov 2014 Jeg plejer at blende lever sammen med gulerødder, rødbeder og vand til en tynd smoothielignende konsistens og så blander jeg det med mel i en skål indtil det er så fast i konsistensen at det kan holde formen men stadig så flydende at det kan komme igennem en sprøjtepose.
    Så bager jeg dem ved 180 grader i 15-20 minutter.
    Vil man have dem til at knase lader man dem ligge på en rist til dagen efter.
    Vil man have dem bløde skal de ligge i køleskabet eller i fryseren. smiley

Jeg laver mindst 500 gram levet ad gangen så jeg har træningsgodbidder til en månedstid.
    Når de har været frosset ned har de en super konsistens.
    De er nemme at hive fra hinanden og så bløde at hunden ikke skal bruge tid på at tygge dem smiley

• #4   12. nov 2014 De lyder super gode! smiley mine blev også nogle stinkbomber med det fisk der... smiley

• #5   12. nov 2014 Dem jeg laver lugter faktisk ikke så slemt.
    Ikke i forhold til at tørre ren lever i hvert fald (smiley der brækker sig)

• #6   12. nov 2014 smiley Lækkert! Leder nemlig efter nogen som ikke lugter så fælt som dem jeg lavede. Da de jo udstødte en virkelig kvalm lugt, da de var bagt færdige smiley tak for tippet smiley

• #7   12. nov 2014 Det var så lidt smiley

Kommentér på:
Hjemmelavede hundekiks :-D

Annonce