{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.804 visninger | Oprettet:

Bur i bilen {{forumTopicSubject}}

Hvad er jeres erfaringer udi bure til bil.
Skal det være hvor de kun er gitter eller skal det være med faste sider i træ eller noget andet og så en låge?

Hvordan med størrelsen, til f.eks. en Welsh Corgi Cardigan?

Et bonusspørgsmål:
Et hundehus beregnet til Schæffer, er det for stort til en Welsh Corgi Cardigan?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bur i bilen
  • #2   20. nov 2014 Tak.

    Tænker det er lige meget med str. på hundehuset....så det bare på DBA og tænkte at en hund måske ville synes det var rart at have sådan et stående ude i haven.


  • #4   20. nov 2014 Jeg har et bur en ven lavede efter mål til min bil, fordi jeg ikke kunne få den rigtige størrelse Er meget tilfreds, fordi der er ingen svineri mere i bilen. Har plads til 2 møpse.

  • #5   20. nov 2014 Kiara sidder i bur . Coco gør ikke .

  • #6   20. nov 2014 Jeg har et bur en ven lavede efter mål til min bil, fordi jeg ikke kunne få den rigtige størrelse Er meget tilfreds, fordi der er ingen svineri mere i bilen. Har plads til 2 møpse.

  • #7   20. nov 2014 Kommer an på hvad du forventer af buret: skal det yde beskyttelse ved evt uheld eller bare forhindre at hunden fiser rundt i bilen? Der er nemlig stor forskel på hvad der reelt er godt nok til faktisk at beskytte.
    Hvad størrelse angår, så er corgi en medium hund, men kig først og fremmest på hvad der kan være i jeres bil. Det kan være overraskende svært at finde noget der passer godt i bilen. En corgi kan fint være i 70x50 ca


  • #9   20. nov 2014 Jeg har lige købt bur her: (link fjernet)

    Det er første gang at jeg har bur i bilen og jeg er såå glad for det.

    Burene er de billigste kvalitetsbure jeg er stødt på herhjemme (han sælger dem op til 1000 kr. billigere end konkurrenter, der sælger det samme mærke) da sælgeren ikke lever af at sælge dem, men gør det på hobbyplan og han synes ikke at man skal sælge bure herhjemme, for mere end de reelt er værd og det er der desværre en hel del forhandlere der gør.



  • #10   21. nov 2014 Jeg vil helt sikkert gå efter sikkerhed også....og vi har p.t. en stationcar og vi har snakket om at det skal vi fortsat have, såfremt vi skifter bilen ud.

    Tak for link...jeg kigger på det.


  • #11   21. nov 2014 Anja: Det jeg købte passer ind i en Skoda Fabia St. :o)

    De bedste bure på markedet er helt sikkert variocage. De kan tilpasses forskellige biler og er crashtestet. Men de er desværre meget meget meget dyre.

    Men har man pengene ville jeg købe sådan et. Det har også nødudgang.

    Dem jeg linker til har ikke nødudgang. Han får dog nogle hjem med nødudgang hvis det er det man ønsker. Hvis man skriver en mail eller ringer til ham er meget sød og hjælpsom :o)

    Han er lige gået på pension og vil bruge denne bl.a. på at sælge bure og andet til hundeejere til en fornuftig pris :o)


Kommentér på:
Bur i bilen

Annonce