{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Kasteretion {{forumTopicSubject}}

Jeps Anton skal kastereres !

Jeg kan sikkert få svar af dyrlægen når jeg ringer i morgen, men jeg er jo et utålmodigt menneske, derfor spørger jeg her smiley

Hvordan forgår sådan noget ? Man indlevere hunden i fastende tilstand hos dyrlægen ?? og kan hente den... Hvornår ?

Hvor lang tid tager en sådan operation ?

Og dernæst, efter kuglerne er pillet af træet, kan han så stadig lave ulykker ? i så fald i hvor lang tid efter ?

Jeg skal slet ikke have nogle Antonius & BanDana rollinger ... overhovedet ikke !!! smiley

Og Dana kommer sikkert troligt i løbetid i løbet af ca 14 dage, hun er allerede små duftende fortæller både Anton og Balou smiley

Nogle der har svar på mine mange dumme spørsmål ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kasteretion
  • #1   30. nov 2014 Jeg afleverede kl 08 om morgenen sådan ca i fastende tilstand, og blev ringet op ved 13-14 tiden at nu måtte jeg gerne hente igen. Han var stadig rimelig ramt af narkosen.. Og sov og småpev hele eftermiddagen/aftenen/natten.. Sådan husker jeg det ihvertfald. Men så syns jeg nu egentlig det gik gik hurtigt derfra.
    Men han krævede ro nogle dage. Og de må først løbe løs når stingene er ude/væk.
    Heller ikke hoppe op i sofaen osv i starten!

Med 2 hunde ville jeg finde et bur han kunne være i når i ikke selv kan holde øje med ham.

Ved ikke med spørgsmålet om forplantning desværre

• #3   30. nov 2014 Jeg afleverede Baby, og var der, mens han blevbedøvet. Så blev han lagt på ryggen, oppe på bordet, og benene blev bundet fast, så dyrlægerne kunne komme til.
    Syntes der gik lang tid, før jeg måtte hente ham igen, men det var nok nærmer 4-5 timer.

Da jeg hentede ham, fik jeg en kegle med, han kunne have på. Men DET ville han bestemt ikke, så jeg holdt skarpt øje med ham, og han fik bukser på om natten.

Jeg skulle holde ham i ro, indtil stingene selv faldt ud. Desværre måtte vi pille et par stykker ud selv, som ikke ville give slip.

Dyrlægen sagde, at jeg skulle holde øje med ham, omkring tæver, i ca 3 måneder, for at være sikker.
    Men selvom de bliver kastereret, kan de altså stadig finde på at parre tæven.!

• #4   30. nov 2014 Afleverede Floyd kl. 10 og hentede ham omkring 16.30, der var han stadig ret så fuld og kunne knapt gå hjem.

Han fik en skærm med, den panikkede han dog over, så fik købt en bodystocking til ham, det blev til en tøsemodel, da det var lørdag og det eneste der kunne skaffes lige der.

• #5   30. nov 2014 Her i hans body

profilbillede
  • #6   30. nov 2014 Ellers er der denne her, her dog i stor størrelse
    http://www.kruuse.com/da-DK/ecom/Nye_varer/prod_273958.aspx

• #7   30. nov 2014 Ok Tak for de mange svar smiley
    Og Rene : tak for billede, jeg tror også at det er bedst med en body til Anton, ellers går de vist begge i panik hvis han skal have skærm på.

Men dvs jeg skal altså stadig væe på vagt over ham vedr Dana i denne løbetid, men hvad med den næste til Juni 2015 ?

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.051
    #8   30. nov 2014 Da Gustav skulle kastreres, afleverede jeg ham fastende (han måtte gerne få vand), og så fik jeg lov at hente ham igen, da han var vågnet og dyrlægen havde set ham tisse.

Min dyrlæge sagde, at der kunne være levende sædceller tilbage i et par uger, og at testosteronniveauet ville aftage gradvist over en periode på 4-8 uger. Gustav var da heller ikke mindre dameglad umiddelbart efter operationen, og får han chancen, vil han stadig (2 år senere) forsøge at parre en højløbsk tæve.

• #9   30. nov 2014 Hold øje med ham. Der kan ikke ske noget næste år, men han kan stadig reagere. smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.051
    #10   30. nov 2014 Du bør stadig adskille dem. Hans drifter bliver ganske vist mindre, men de forsvinder ikke helt.

Der kommer ikke hvalpe ud af en parring, men han kan jo komme til at skade Dana og sig selv alligevel.

• #11   30. nov 2014 Maiken : min dyrlæge afviste det eller pure vedr heste, da jeg fik kastereret den gamle hingst.

Men alt efter hvordan han reagere efter kasterationen, skal de holdes adskildt.
    Dvs hvis han render lige i måsen på hende, så hedder det hver sit rum smiley

• #14   30. nov 2014 Tak Mikala smiley

Maiken : jeg havde hørt netop samme, derfor spurgte jeg ind til det, men Johnny fra Faxe som ordnede Bounty, afviste det pure, så straks klokkerne var væk, kunne han ikke producere sæd, og deraf skulle der ingen problemer være. han ville også tabe interessen for damerne stort set med det samme, og det gjorde han faktisk også, at damerne så er af en anden mening smiley er kun til irretation for Bounty, men han er mand for at afvise dem smiley

• #18   30. nov 2014 Jeg afleverede min hund om morgenen, omkring 9 vil jeg tro, og kunne hente ham igen ved 14 tiden. han fik et aircollar på, for ikke at bide i såret. Men det var aldrig noget problem. Og han skulle ikke have fjernet tråde, da han var syet indvendigt og de ville opløse sig selv. Men selv i dag, 2 år efter han blev ordnet, vil han meget gerne parre løbske tæver. Men han er til at tale væk fra det

• #20   30. nov 2014 Da min han blev kastreret i sin tid mistede han al interessen i tæver- løbske eller ej..

• #22   30. nov 2014 Jeg blev der under hele oprationen, Pind er meget angst, så jeg kom med hunden, sad med ham til han sov, lagde ham på bordet og blev inviteret til at se på mens de ordnede det.
    Da vi var færdige, lagde vi ham på hans eget tæppe og jeg sad med ham til at far frisk og vågen til at tage hjem.
    Det at se på gjorde mig enlig intet, det er ikke værre end når de kasterere heste.
    med hensyn till tid sagde min dyrlæge at han kunne "noget" der kunne bære frugt op til 14 dage efter.
    Pind har ved tidligere ejer lavet hvalpe og ved udemærket hvad løbetid betyder stadigvæk. selvom det er ca 1 år siden han blev "klippet"

• #23   30. nov 2014 Min viser ikke løbske tæver stor interesse mere. Han snuser dem lige bag i, og så er det faktisk det. smiley

• #24   30. nov 2014 Selv om Anton ikke er så stor, tror jeg faktisk godt han kan nå, han er rimelig langbenet smiley

Jeg vil slet ingen chancer tage, og jeg skal ikke have Dana ud i abortsprøjte eller lign smiley

• #26   1. dec 2014 Vi har aftalt tid i morgen på Vordingborg dyreklinik smiley

Vi skal møde ind kl 9,20, og han skal være fastende, dvs kl 21 aften før, skal mdskålen fjernes, og Det betyder at Dana også kommer til at undvære, men det overlever de nok smiley

Vi kan hente ham igen ved 12-13 tiden, måske før, de vil ringe til mig når han er klar til at blive hentet smiley
    Og vi har aftalt at han får en body med hjem smiley

Kommentér på:
Kasteretion

Annonce