1.132 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Max H
Max H
Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.225

Hund i bilen Hund i bilen

Jeg plejer at tage min hund med når jeg skal nogle steder. Her bliver hunden så luftet før og efter det jeg nu skal. Hunden kan godt være i sit bur i en time eller to,imens jeg ordner hvad jeg nu skal.

Nu hvor det er blevet koldt får hunden lov til at blive hjemme,såfremt det jeg skal, tager for lang tid. Det er hun ikke helt tilfreds med,for vil jo gerne med. Kort og godt. Er det for koldt at være i bilen op til et par timer her om vinteren?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund i bilen
  • #1   4. dec 2014 Det kommer an på hund og pels
    Men ellers kunne den få et dækken på

• #2   4. dec 2014 Det kommer dælme an på hvilken hund det er! smiley

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#4   4. dec 2014 Schæfer og har en gang imellem en Malinois med. Har tænkt på dækken,men får nok lov at bare blive hjemme. Er ikke fordi hunden mangler noget i form af aktivering.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#6   4. dec 2014 Hunden har altid været med til træning om vinteren uden problemer,men er efterhånden blevet en ældre dame. Måske det mere er mig der gerne ser at hunden kan komme med over alt. Sådan har det jo altid været.

• #9   4. dec 2014 Jeg ville give hunden et dækken på i bilen.
    Jeg tænker også at der vel er noget ventetid i bilen når du er til træning med hunden.
    Her vil et dækken også være godt for at forebygge skader

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#10   4. dec 2014 Det ender det med så :). Nogen bud på et godt et uden det koster en formue ?

Damen er 8år men det glemmer hun en gang imellem.

• #14   4. dec 2014 Jeg har lige købt fleecedæken fra Jackson and Horses til 199,- Det er super lækkert. Derudover ligger min på et vetbed i bilen. De isolerer rigtig godt nedefra. De kan købes ok billigt på nettet.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#16   4. dec 2014 Takker for alle de gode svar. Jeg vil kigge på det.

• #23   4. dec 2014 Jeg har kig på BOT dækken til min gamle pige på 10 år. Også Schæfer.
    Jeg tænker, hvis du nu giver hende et dækken på og så ligger en madras i bunden af bilen, sådan en på nogle cm. så tror jeg det går.

Sorry for OT, må vi ikke se damen? Har en svaghed for de gamle Schæferhunde smiley

• #24   4. dec 2014 Min ven, som er jæger har sin hund med i bilen lige meget hvor koldt det er. Den elsker det. Den ligger på et tykt uldtæppe samt et vinterdækken over sig smiley

• #25   4. dec 2014 Hvor længe ville I lade jeres hunde sidde i bilen? Altså der er jo folk der har hunde med i bilen, imens de er på arbejde

• #26   4. dec 2014 Jeg har også altid mine piger med i bilen, de vil altid helst med, så det skal de da :). Her om vinteren har de dækkener på og ligger på et tæppe og to vet beds. De ligger nu ikke mere derude end max 2 timer her i kulden, men de er ogs to små tæppetissere smiley

Kommentér på:
Hund i bilen

Annonce