{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Hunde og fyrværkeri {{forumTopicSubject}}

Jeg vil bare som så mange andre gøre opmærksom på hvor galt det kan gå nu vi er i tiden omkring fyrværkeri.

https://www.facebook.com/logrendehaler/photos/a.638301749520958.1073741828.139222049428933/953520091332454/?type=1&theater

Så selvom der er indhegning kan en snor altså gøre mirakler, selvom det ikke var tilfældet for dette lille pus som Ludvig og jeg har haft glæden af at møde et par gange smiley


Kommentarer på:  Hunde og fyrværkeri
  • #1   29. dec 2014 Hvad sker der dor at folk skyder krudt af når det er lyst?! Det giver jo ingen mening.
    Stakkels lille hund.


  • #2   29. dec 2014 Her i byen skyder de af fra morgen til aften så længe det siger bang smiley

  • #3   29. dec 2014 Stakkels hund og stakkels ejer smiley

    Vi holder vores hunde i snor i disse dage. Selvom ingen af mine reagerer ved fyrværkeri, så tør jeg ikke løbe risikoen for, at der bliver fyret af så tæt på os, at hundene bliver bange og stikker af.

    Og så er der blevet fyret af her siden starten af december smiley Og lige p.t. er der ekstra fest, for vi bor lige midt imellem to salgssteder, der holder "opvisning" på skift.


  • #4   29. dec 2014 Øv for en omgang Line at bo sådan. Heldigvis at dine hunde ikke er slemt ramt.

    Ja jeg tør heller ikke andet end at holde Ludvig i snor, men Ludvig er ikke så glad for at gå udendørs. Når vi er inde er bragene ikke så farlige igen smiley


  • #5   29. dec 2014 Begge mine hunde er skudtrænede og veltrænede i nytårsaften og fyrværkeri smiley Og jeg er rigtig glad for, at jeg har lagt så stort et arbejde i det. Men man skal alligevel aldrig sige aldrig. Man ved jo aldrig, hvad der kan ske, og der skal jo ikke meget til, før al min træning er ødelagt smiley

    Håber Ludvig kommer godt igennem de næste dage smiley Synes det er så synd for de stakkels dyr, der jo ikke forstår, hvad al den larm skal til for smiley


  • #6   29. dec 2014 Jeg ville så gerne kunne træne ved en skydebane.

    Cd'er med fyrværkeri er han komplet ligeglad med. Men dejligt at du kan være rolig omkring det til nytår.

    I år er det bare Ludvig og jeg, dog inde i byen. Så jeg håber at det virker så normalt at det ikke kommer til at være så slemt smiley


Kommentér på:
Hunde og fyrværkeri

Annonce