{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forgiftet hund
  • #1   30. dec 2014 Hvad er det for noget, føj for f.

• #2   30. dec 2014 Birgit Ja noget forbannet svinneri smiley

• #3   30. dec 2014 har delt på FB , det er forfærdeligt smiley føler med ejere , i mit inderste smiley

• #4   30. dec 2014 Ja Gina mennesker er nogle mærkelige nogen smiley

• #5   30. dec 2014 Hvad er det for en mark? Har hundeejerne lov til at lufte deres hunde der? Hvem ejer marken?

• #6   30. dec 2014 Aner det ikke Bodil

• #7   30. dec 2014 Så er det måske lidt overdrevet at kalde det svineri;) bondemanden må vel have lov til at lægge gift for skadedyr? Måske hundeejerne skulle lufte på pladser hvor det var tilladt i stedet?

• #8   30. dec 2014 Vi har fx rottegift langs hønsegården, kommer der løse hunde der kan jeg da ikke garantere at de ikke kan finde en død rotte med gift, men det er altså vores grund og fremmede har intet at gøre på min grund;)

• #9   30. dec 2014 Bodil her på gården ,har vi nogle kasser langs stalden med gift i Og selvfølgelig ligger der en død rotte, som har fået gift ,og der kommer en hund forbi og æder en rotte der har fået gift ,går det galt
    Men det jeg ser fra Linket, er at der advares mod ,at lade hunde løbe løs på den mark Og det var det jeg ville advare mod

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 878
    #11   30. dec 2014 Hvorfor genposte? Der er jo allerede en tråd.

• #12   30. dec 2014 Painted Magic -nu behøver det jo ikke skyldes at giften er frit tilgængelig, for det ,å den rigtigt nok ikke være... ikke bare pga evt løse hunde, men osse af hensyn til vildt mm.

Men hunden KAN jo have fået fat i en rotte der har været i (korrekt udlagt) gift og ad den vej være blevet forgiftet. Sådan mistede vi en hund for en del år siden, og ja det er skideærgerligt, men altså noget der er svært at tage højde for, steder hvor der anvendes gift til skadedyrsbekæmpelse

• #13   30. dec 2014 Mine meninger. Det må du undskylde, det havde jeg ikke set

• #14   30. dec 2014 Hunden kan ikke komme til det hvis det er anbragt på min private grund;) der har hunden nemlig ikke noget at gøre!

• #16   30. dec 2014 Aller først så er det jo ulovligt at lægge gift til rovfugle, de er total fredet, alene det er ikke ok, men stadig, din hund har intet at gøre på anden mands mark. Så selv om han ulovligt lægger gift til rovfugle burde det ikke være muligt at din hund kom til skade;)

• #17   30. dec 2014 Painted Magic -men hvor har du fra at den er forgiftet af noget lagt ud til rovfuglene?
    Det står ikke i artiklen -der gættes på hvad der kan være sket, men der står altså ikke noget om at man ved hvordan hunden er kommet til giften... Den kan ligesåvel have nappet en rotte der har været i gift, som den kan være rendt på frit tilgængeligt gift. Sidstnævnte er jo ulovligt (mig bekendt må rottegift ikke lægges så det er frit tilgængeligt for vildtet osv, og der må heller ikke smides forgiftet kød til rovfugle). Ikke at det betyder det ikke forekommer, men hvorfor springer du direkte til den konklusion at det er hvad der er sket?

• #19   6. feb 2015 Ok, jamen er det så ikke bare et spørgsmål om at anmelde -det er jo ulovligt

Kommentér på:
Forgiftet hund

Annonce