Antal gåture af 6 md hvalp - renlighed {{forumTopicSubject}}
Har en nu 6 måneder gammel papillon hvalp. Hun har kun i starten haft måske 5 uheld indendørs. Ellers er renlighedstræningen gået over alt forventning. MEN har også lagt et stort stykke arbejde i det
Bor i lejlighed og hun har ikke endnu fundet ud af at "sige til/gøre tegn" til at hun har brug for at komme ned.
Nu er jeg nede med hende ca. Hver 4 time og i dagtimerne.
Mine spørgsmål er så:
Hvornår kan jeg trække tiden yderligere ? Jeg ønsker jo ikke hun skal have uheld indenfor, men har heller ikke tænkt mig at skulle ned med hende hver 4 time de næste mange år;-)
Min voksne tæve er ude 3 gange om dagen (fik hende som voksen så har ikke hende at sammenligne med)
Hvad er jeres erfaring med interval efter jeres hvalp er rundt de 6 md?
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 108
Når jeg er på arbejde kan hun saftens holde sig mange timer, også om natten.
Men når hun er vågen så har jeg ikke satset på mere end 4 timer:-)
aug 2007
For jeg vil godt nok ikke turde satse på min kan holde sig så længe hvis hun fiser rundt:-)
Jeg tror grunden til min aldrig har givet tegn er at jeg har rendt så meget ned med hende, bare for at være sikker på hun ikke tissede indenfor;-)
Jeg holder MEGET øje med hende når jeg har overskredet de 4 timers interval, og hun viser ikke noget.
Hun er en hund der snuser meget i forvejen også rundt i diverse kroge uden der sker noget. Hmmmmmmmm jeg må satse, trække tiden og se hvad der sker:-)
Som det er nu er hun ude kl. 7, 14, 17 og 22 De dage jeg er på arbejde.
Når jeg har fri er det kl.7, 11, 14, 17, og 22.
Jeg er vist på rette spor:-)
aug 2007
Min voksne kan jo nærmest holde sig i evigheder, ikke at hun får lov til det:-)
aug 2007
Nu er jeg begyndt på at kunne vente til jeg har været i bad, det er dejligt! Men skal siges hun er i løbegård i stuen og har ikke mulighed for at rende rundt og lave uheld.
Jeg har sådan en app på min ipad som optager lyd, så kan høre at hun ikke piver eller er urolig når jeg ikke er hjemme, men som din sover hun.
Antal gåture af 6 md hvalp - renlighed