931 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Erfaring med prostata-betændelse. Erfaring med prostata-betændelse.

Som overskriften siger, vil jeg gerne høre om erfaringer med det.
Hvordan har forløbet været, og hvad har hjulpet?

Albert havde det for ca 1 år siden, og fik antibiotika og smertestillende. Der var virkning allerede næste dag, og der har ikke været noget siden.

Nu er det så kommet igen. Han kom i behandling i går, men det har ikke den samme hurtige effekt.
I går tissede han rent blod, og der er i dag stadig en del blod i urinen.
Jeg fik beskeden om, at var det ikke blevet bedre på mandag, skal jeg kontakte dyrlægen igen, og så skal han scannes for cyster.

Han bliver kastreret efter endt behandling

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med prostata-betændelse.
  • #2   3. jan 2015 I følge sidste gang og hvad der står på nettet, så kan der godt forekomme blod.
    Denne gang er det bare mere voldsomt end sidste gange.
    Også derfor, at jeg godt ville høre om erfaring, og forløb for at se forskellene.
    Jeg håber selvfølgelig, at det er bedre ved Albert i morgen smiley

• #3   3. jan 2015 Hvis der går lidt tid inden jeg svare, er det fordi jeg ikke får notifikationer når der er skrevet i tråden.
    Skal nok kigge ind jævnligt smiley

• #4   3. jan 2015 Min gamle vovse har også haft forstørret prostata. Han tissede også blod. Og var rigtig sløj, så jeg var sikker på at jeg skulle miste ham. Han fik en kur der skulle få den til at trække sig sammen. Det virkede allerede dagen efter. Det er et år siden og der har ikke været noget siden.

• #5   3. jan 2015 Albert havde også ondt sidste gang, og der var slet ikke så meget blod som denne gang. I går når han lå dryppede der blod ud. Dyrlægen så en omgang tis fra ham i går, så hun så hvor meget blod der var og blev lidt overrasket.
    Sidste gang virkede behandling også allerede dagen efter, men der er også en del blod i dag smiley
    Han virker slet ikke smertepåvirket denne gang, dog er han på smertestillende for en sikkerhedsskyld.

• #6   3. jan 2015 Har hun tjekket ham for andet? For det kan jo være det er noget andet, siden pillerne ikke virker smiley

• #7   3. jan 2015 Der var for meget blod i urinprøven til, at hun kunne få meget ud af den. Det eneste hun kunne se var, at der ikke var krystaller.
    Penis blev tjekket får rifter/sår, og der var heller intet.
    Hun gik hans mave igennem, og der var heller ikke noget at mærke og han ømmede sig slet ikke. Hun mærkede til sidst prostata, og den var en smule forstørret.
    Han har fået antibiotika der dækker blærebetændelse og prostata, men den har bare ikke den effekt som sidste gang.
    Hvis ikke det er blevet bedre på mandag, skulle jeg som sagt kontakte dem igen, og så skal han scannes.
    Synes bare ikke at forløbet er som sidste gang, og derfor jeg prøver at søge lidt erfaringer her igennem. Det er jo ikke sikkert, at det altid er ens forløb.

• #8   3. jan 2015 Nej det er rigtigt. Min dyrlæge sagde også at nogle kun behøver behandling den ene gang, mens andre skal måske ha den en gang hver halve år.
    Jeg håber han har det bedre imorgen.

• #9   3. jan 2015 Håber jeg også, og ellers er det ind igen mandag.
    Men heldigvis har han ikke ondt. Han tisser og er som han plejer. Det er altid noget

• #10   3. jan 2015 Ja det er da godt, for det ser godt nok slemt ud når prostataen giver dem smerter smiley

• #11   4. jan 2015 Det gjorde den også sidst, men ikke mere end at det var når han skulle tisse.
    Ellers virkede han ikke smerteplaget. Men nu skal der også en del smerter til, før staffen viser tegn på det.
    Men vi har lige været på aftentur, og der var mindre blod. Så nu skal det bare fortsætte den vej smiley

Kommentér på:
Erfaring med prostata-betændelse.

Annonce