hvalpe foder alternativ til Essentials hvalpe foder alternativ til Essentials
Hej alle.
Har nu prøver Essentials large breed i snart en poses tid (12kg), men min berner hvalp bliver ved med at have dage med tynd mave om natten. (Den starter fint om morgenen og bliver blødere og blødere som dagen skrider frem indtil om natten hvor det er helt tyndt ). Har læst mig frem til at Essentials nogle gange kan være for koncentreret til hvalpe hvis de har lidt sarte maver og ikke er opvokset på kornfrit. Det skal dog også tilføjes at han propper alt han finder i hoved, og flok er desværre nogle grise hvor jeg bor.
Men overveje at skifte for at se om han kan få lidt mere stabilitet i maven. (Han er knap 4 måneder)
Har set lidt på Acana puppy large breed, eller Arion puppy large breed, men ved ikke det store omkring fodder, er det gode alternativer? Er den ene mere at foretrække end den anden? Eller et helt 3 alternativ?
Han fit Multifit junior maxi fra opdrætter.
Og vi har prøvet Taste of the wild, men synes at stykkerne er for små, og det virkede til at slå maven endnu mere i stykker end Essentials.
Mange tak
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 622
jul 2012
Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.054
jan 2012
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 228
Derfor synes jeg også at du skal forsøge et andet foder, og se om det er bedre. Ellers kan man jo altid skifte tilbage igen
mar 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 74 Svar: 2.508
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 159 Svar: 12.795
hvalpe foder alternativ til Essentials