{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Billeder fra Tivoli? {{forumTopicSubject}}

Vi var jo i tivoli i går og gik både som racerepræsentant for schnauzerne og vi var så heldige at Birgitte brugte os på scenen til at fremvise udstyr for Hundens Netbutik.

Vi havde en skøn dag og Tempo er stadig smadder træt smiley

Det var super hyggeligt at møde nogle af jer herindefra!

MEEN jeg havde ikke fået nogle til at fotografere OG jeg har lovet at skrive om det til DSPK's blad og til mit eget nyhedsbrev - SÅ jeg vil supergerne have nogle billeder derindefra - helst nogle hvor vi er på, men ellers også nogle stemningsbilleder fra feks. raceparaden. Jeg ved at dem der gik med sort russisk terrier tog en masse, måske de er her??

Ellers HJÆLP!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billeder fra Tivoli?
  • #1   4. sep 2006 Kiki - ØV, synes ikke jeg så jer derinde ?

• #2   4. sep 2006 Hmmm så må vi jo ha gået i umiddelbar nærhed, da vi gik næsten bagerst i gruppe 2 smiley

• #4   4. sep 2006 Jeg tog kun et par stykker.. Mest af Bubber.. Og under paraden havde jeg kameraet i lommen.. Havde rigeligt med at skulle passe på Luna, der ikke syntes det gik stærkt nok *SS*

• #5   4. sep 2006 Kiki: Jep det var det:-)

• #6   4. sep 2006 Jo, DKK tog en masse, har skrevet til dem også, men deres skal man som regel købe og det ville jo være dejligt, hvis der var nogen der havde taget sådan helt personligt smiley

Kiki - Ja,jeg havde også travlt med Tempo, som ikke synes de dersens rutchebaner var vildt sjove smiley
    Men han er nu en sje gut til andre hunde, ikke det mindste bøvl med ham, selv Victor, Birgittes store schæfer, som kan være en bandit tog han i stiv arm...
    Men ærgeligt jeg ikke fik set lucky!

ALTSÅ jeanette, du ku da godt ha taget nogle billeder af os på Scenen smiley Tempo blev godt nok forelsket i luna... kom du godt hjem?

• #7   4. sep 2006 Ja, det ku jeg da.. Øv altså... Men jeg havde så travlt fordi jeg så små brune labber alle stedet *GGG* Ikke at jeg fik taget billeder af dem smiley hmm..

Ja men Luna er jo også dejlig *SS*

Jo tak vi var hjemme kl 17.30 uden problemer.. Luna sov det meste af vejen hjem, og så tog hun lige en fræsertur ud over græsset nede bag blokken *GGG*

• #8   4. sep 2006 Det var godt Jeanette!
    Jeg var hjemme kl 18.... smiley
    Og tempo tog sig ogå lige en tur med de 3 nadre inden han gik kold i vindueskarmen *GG* han ser stadig lidt træt ud, så vi springer nok vores cykling over i dag smiley

• #9   4. sep 2006 ja, vi var lige hjemme med klapvognen og så ud til min mor og hentet en ansøgning, hun havde printet ud til mig..

Den skal jeg og Luna ud og aflevere nu.. det er vel små 45 minutters gåtur hver vej *SS*

Vi kan tage toget hjem, hvis hun er for træt.. Så det skal nok gå..

Kommentér på:
Billeder fra Tivoli?

Annonce