{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

Emilie P
Emilie P
Tilmeldt:
18. jan 2015
Emner: 1 Svar: 3

hjælp min hund bliver angst og "headshaker". {{forumTopicSubject}}

Hej .
Jeg skriver fordi jeg nu flere gange har oplevet at min hund pludselig bliver angst, tryghedssøgen, hyper. Og samtidig ryster hele kroppen som de der 'nikkedukker'.
Der går ofte 8 timer før at hun er tilbage i 'normalt' humør.
Min dyrlæge siger hun måske er lidt angst, men har givet hende zylkene uden virkning. Hun er 1,5 år og jeg har oplevet det flere gange nu.
Nogen der har oplevet det samme ?????

Mvh Emilie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp min hund bliver angst og "headshaker".
  • #1   18. jan 2015 Hun får ikke kramper vel ?


  • #3   18. jan 2015 Savler den ?


  • #5   19. jan 2015 hvilken race ??

  • #6   19. jan 2015 Ts Jeg kan ikke forstå, du ikke er på, og svare på det vi spørger om

  • #7   19. jan 2015 Emilie er ny bruger og sikkert ikke klar over hvor super hurtigt der kommer svar på Hundegalleri...

    Emilie. Det folk prøver at spore sig ind på nu er om din hund kan lide af epilepsi.
    Visse racer er disponeret for lidelsen.
    Det kan komme til udtryk på flere måder og behøver ikke være en hund, der vælter om på siden og ryster og spjætter.

    Jeg håber du finder årsagen til hendes adfærd, så du kan hjælpe hende


  • Emilie P
    Emilie P Tilmeldt:
    jan 2015

    Emner: 1 Svar: 3
    #8   20. jan 2015 Som *lb* skriver er jeg Ny bruger, og fik en e-mail i nat om at der var kommet nye kommentarer til mit spørgsmål. Så undskyld mange gange .

    Men tusinde tak for svarene.

    Jeg har en blanding af bison havanaise og cuton de tular. Og bliver 2 år til marts. Tror hun har haft disse anfald omkring 5 gange i løbet af sit liv.
    synes ikke hun går i kramper, og hun fik det da hun havde været ude og gå sin aftentur.
    Hun savler ikke, men har nogle gange under de der anfald åben mund. Mellem den her episode og sidste er der nok gået 2-3 måneder.
    Dyrlægen har kigget hende igennem og også set en video. Dyrlægen sagde at jeg skulle give hende de der zylkene.
    Men går og tænker at jeg vil prøve en anden dyrlæge !

    Mvh Emilie


  • #9   20. jan 2015 jeg synes,som du selv er inde på,at finde en anden dyrlæge..jeg tror ikke at Zylkene kan gøre hverken til eller fra

  • Emilie P
    Emilie P Tilmeldt:
    jan 2015

    Emner: 1 Svar: 3
    #10   20. jan 2015 Nej, du har nok ret ! smiley

  • #11   20. jan 2015 Ja det er rigtig som Ib skriver ,Det kan være epilepsi Jeg har haft en hund som havde det ,men skulle ikke ha medicin, fordi den meget sjælden havde anfald
    Så jeg ville også lige tale med en anden dr.læge smiley


  • Emilie P
    Emilie P Tilmeldt:
    jan 2015

    Emner: 1 Svar: 3
    #12   20. jan 2015 Okey, håber der kan komme svar hos dyrlægen ! :
    Tak for alle svar.


Kommentér på:
hjælp min hund bliver angst og "headshaker".

Annonce