{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrepoliti
  • #3   21. jan 2015 Maj Britt Vil du gi mig en forklaring på det smiley

  • #5   21. jan 2015 Det lyder også lidt som om, det er noget i samme stil, man vil lave i Norge. Og også som om problemet med de lave straffe er lig med det, vi har set i DK.

  • #6   21. jan 2015 Jeg syntes eller altid man høre om fx ,at det ikke kan betale sig at ringe til politiet om dit og dat, fordi de ikke har resurser til det

  • #7   21. jan 2015 Vi har ikke et desideret dyrepoliti i DK
    Jeg har lige meldt mig til gruppen, som Ønsker at der skal oprettes et herhjemme


  • #10   21. jan 2015 Ja men det er ikke et egentlig dyrepoliti Hvor du hendvender dig, som hvis du hendvender dig til fx Dyreværnet

  • #13   21. jan 2015 Og May Britt Du ved godt hvad jeg mener
    At der skal oprettes en gruppe som er dyrepoliti,ikke hvor der nogen steder, er en som kan ta jeg af dyr
    Vi har ikke et sted, hvor vi kan sige til nogen om fx mishandling af dyr, at de skal ringe efter / til dyrepolitiet


  • #14   21. jan 2015 Tak Bugsy det skal jeg huske smiley

  • #15   21. jan 2015 Og hvorfor skrives der så, at DF vil arbejde for at vi får dyrepoliti
    Og ligeledes hvor jeg lige har meldt mig ind ,hvor de skriver de vil arbejde for ,at få et dyrepoliti i DK


  • #17   21. jan 2015 Ja May Britt smiley

  • #20   21. jan 2015 Jeg tvivler på at vi nogensinde får det dyre politi som alle tænker på, især efter at politimesteren ikke ville lade "Det ridende politi" bestå selvom at en rig person tilbød at betale alt så der ikke blev taget en kr. fra de andre afdelinger hos "polisen" for at betale opstaldning, foder o,l.
    Der var jo en fandens jalousi fra de "andre afdelinger" som mente at det ridende politi= rytterne, fik fuld løn BARE for at dyrke deres hobby, de kunne slet ikke indse hvor stor en magt heste har i ml. store forsamlinger =f.eks. efter fodboldkampe og BZ demonstrationer = til at opløse disse hvis/NÅR der opstår tumult, næe de syntes åbenbart at kæmpe i gaderne og brug af hunde vs.sten, molotow cocktails var vejen frem, så "den ukendte donor fik afslag og hestene blev solgt "for 3die gang".
    Det viser sig jo hvergang at heste virker bedre end "fodfolket" men det vil de skutte indrømme, så et "Rigtigt" dyrepoliti "som VI ønsker det, får vi næppe. Desværre. Ikke engang hvis en el.flere privat personer betaler for det.
    Men der er self bare min observation. smiley


  • #21   21. jan 2015 Bugsy, det mener du vel ikke smiley Medvind på cykelstierne, resten af tiden lavede han intet, "hans egne ord" han fik bare løn for at være det han var før valget = komiker, bare inde på "Borgen". smiley Igen hans egne ord. smiley
    Han stillede kun op for at bevise hvor dumt folk stemmer. Og mon ikke det er dumt at stemme på en som kun vil ha`medvind på cykelstierne. smiley


  • #22   21. jan 2015 Anita Jeg tror du får ret ,men det kan måske hjælpe lidt på det, når vores nabo lande får det smiley

  • #23   21. jan 2015 Øv jeg "røg af" smiley smiley

    Inger. jeg tror ikke at vi følger vor nabolande, folk vil ikke stemme for, de fleste vil med garanti hellere få mere i løn el. få betalt for andre ting, det har jo vist sig gang på gang.
    Det er kun os dyreglade mennesker som ønsker disse forandringer, og vi er desv.ikke nok til at vende "skuden" IMO. smiley



  • #26   21. jan 2015 Der er ikke engang politi nok til alle politikredse.. Hvem skal det politi være der skal tage sig specifikt af dyreværnssager?

  • #28   21. jan 2015 Ok Bugsy, der var noget jeg havde misset smiley Men det er da godt for vores soldater at de kan få Nutella på deres madder..Hahaha.. smiley

  • #29   21. jan 2015 Bugsy. Ja, det fik han netop gennemført, min søn "gik til soldat" på det tidspunkt, og han savnede slet ikke os herhjemme, fordi han fik jo Nutella alligevel smiley

  • footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

    Svar: 481
    #30   21. jan 2015 og kigger man på det "dyrepoliti" der ER i andre lande, så virker det jo skidegodt.....


    Eller nowet.


    Helt enig med Maibritt hér. Vi HAR dertil særligt uddannede betjente, i hver eneste kreds i danmark. Eftersom det er rigtige betjente har de også de beføjelser der vil være brug for.
    Men der er ikke afsat penge til at de kan tage sig af den slags sager...
    Eller.. det er der, men politikerne har jo indført krav om målbare resultater og bonusordninger for at nå en, af dem sat, kvote på sager. Hvilket betyder at de er nødt til at bruge deres tid på hvadend politikerne nu engang mener giver penge og domfældelser nok.
    Og det er ikke dyreværnssager. Det er trafikforseelser.

    Hvordan i alverden kan man få det til at give mening at der bliver flere ressourcer af at man opretter noget nyt (det er altid dyrt at oprette noget "nyt") uddanne flere folk (som også koster en slat penge) og så lade dem tage sig udelukkende af sager med dyr.

    Kun i Danmark giver det mening at man får mere overskud af at genopfinde hjulet.
    Nu har vi genopfundet hjulet så mange gange, at vi har "sejret" os selv til grænsen af overhovedet at kunne fungere.
    Hvor pokker er fornuften henne i sådanne meningsløse ideer?


Kommentér på:
Dyrepoliti

Annonce