{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Dominans/Aggrasivitet? {{forumTopicSubject}}

Ja her er en "part 2"...

Førts lige et link til dette... http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=57692

Også til mit spørgsmål...

Den han hund der bed jago , skal ha noget hjælp hvertfald, for det er ikke første gang.. den knurrer, og er virkelig gal.. kan kan virkelig se arrigskab i dens øjne.

Hvad ville i vellede til?

Dyrlægen velleder til kastration, aflivning, eller gives væk?

Jeg har hørt om Progesteron, noget hun hunde vidst producer, og det får han hunden til at slappe af og være mindre dominant og aggrasiv.. den gives i en P sprøjte...

Nogen der har nogen affraing med noget?

Eller nogen forslag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dominans/Aggrasivitet?
  • #1   4. sep 2006 Kisser---> Ja og dyrlæger sku være dem der hjalp en hund... troede ikke de gik ind for aflivning,, han er jo alletiders hund.. men han er bare aggrasiv overfor min hund smiley defor havde jeg også håbet der var lidt flere der kunne gi nogle gode råd... å vi havde lidt at ta med ud til dyrlægen når min far ved hvad han skal med hunden...

    han er lidt forvirret nu når dyrlægen er sådan og sige at han oveni købet måske skal aflives..


  • #2   4. sep 2006 Kisser---> og min fars hund må da ku trænes... det da aldrig for sent...

  • #3   4. sep 2006 slet ikke nogen der har en mening?????

  • #4   4. sep 2006 Kisser----> men er lidt svært at demonstrere hvordan han er herhjemme.. for det er kun herhjemme han er sådan... men vil da sige til min far han kan komme over til dig med den for at se om der er h¨åb for ham...

  • #5   4. sep 2006 Måske... men han er heller ikke ude med andre hunde fordi han opfører sig sådan.. knurrer osv... som om han virkelig er bange for andre hunde og folk han ikke kender... plus han er skudræd, så jagt hund blir han ikke

  • #6   4. sep 2006 Kisser skal vi ikke aftale at jeg skrive til dig når jeg ved noget med min far og dyrlægen?!
    jeg har søgt venskab for længe siden så kan hurtigt finde dig igen smiley

    Tak for din godhed Kisser smiley


Kommentér på:
Dominans/Aggrasivitet?

Annonce