{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fredericia udstillingen
  • #2   8. feb 2015 Maj-Britt, det var fint med sheltien. Og spinonen, tja vi kender jo alle de dage, hvor vi ikke kommer hjem med noget. Det er derfor man skal nyde, når det har været en god dag

• #5   8. feb 2015 Tak minion. Der kræves 3 cert'er for at blive champion, det gives til den højest placerede hund af hver køn med certifikatkvalitet, som ikke allerede er Dansk champion. De skal være mindst 2 år, når de får det sidste, og Manilla er kun lige blevet 15 måneder, så det er noget tid endnu for hende.
    BIM betyder bedst i modsat køn. Man finder først bedste hanhund af racen og derefter bedste tæve, og så konkurrerer de to om bedst i racen og bedst i modsat køn. Så det betyder, at hanhunden, som er den største på billedet, vandt over hende.

• #6   8. feb 2015 Min Ema blev bedste junior tæve - exellent med CK og reserve cert ??

Jack russell terrieren jeg havde med i går blev bedste hvalp i racen smiley

Så en helt udemærket weekend smiley

• #7   8. feb 2015 Stort tillykke til jer alle sammen.. Nøj jeg er misundelig og savner at udstille smiley

• #9   8. feb 2015 Minion. Han har enormt meget mere pels, og det gør en forskel. Han er så også kraftigere. Men det er en race, hvor der kan være stor forskel på kønnene. Manilla er en over middel tæve i højden, men hun hører til de elegante, og så er hun trods alt en del yngre end ham, og det gør en forskel i den alder.

• #15   9. feb 2015 Tillykke med de flotte resultater.

Sherlock klarede sig bedre end jeg havde forventet. Han har en rigtig skod alder at udstille i lige nu. Men han blev 2 i mellemklasse og 4 bedste han.

Synes selv han blev bedømt bedre end han burde have været, men klager ikke smiley

• #16   9. feb 2015 Diesel kom hjem med en Good, men en vældig god kritik.
    Dommeren syntes han var for stor, desværre. Men når man så også står i klasse med en meget meget lille junior og en middelstørrelse, så kommer man hurtigt til at se meget oversize ud. smiley

Men han opførte sig fantastisk, så mor er meget meget stolt!

Det var vores første gang i en officiel juniorklasse, og herren er max teenager.
    Vi har været til skue 3 gange, som har været lidt blandet, med opførsel og fokus osv.
    Men det blev gjort til skamme i lørdags, han var bare så dygtig, og det er for mig det allervigtigste! Det er nemlig ikke alle dommere der er til hans størrelse!

Stort tillykke til jer andre!

profilbillede
Kommentér på:
Fredericia udstillingen

Annonce