{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjerte-lunge orm
  • #1   5. sep 2006 hehe hvorfor tror du i har orm????

• #2   5. sep 2006 Mette: jeg tror ikke Nicola mener hun har orm

Giradia (staves?) Nicola, det er osse en parasit, som kan give diarre, som både hunde og Katte har meget nemt ved at få

• #3   5. sep 2006 Det tror jeg heller ikke, men vores dyrlæge anbefaler at man får det tjekket en gang om året fordi der er meget af det i Københavnsområdet - så det må vi hellere gøre!

• #4   5. sep 2006 janne- vidste godt hvad hun mente ;O))

Okay Nicola, det er da en god ide..

• #5   5. sep 2006 *GGGGGGG*

iiih min dyrlæge sagde et eller andet til mig, da vodka blev tjekket, men der var det for sent
    øv, kan ikke huske hvad det var han osse kunne tjekkes for, men spørg din dyrlæge evt Nicola

• #6   5. sep 2006 Jeg har hørt frygtelige historier om hunde der nærmest er døde af det, fordi når hunden begynder at få symptomer, så er det næsten for sent!

• #7   5. sep 2006 Det er også rigtigt Nicola.

Nogle hunde, viser nemlig ingen videre symptomer, inden det er for sent.

Der er stort belæg for, at tjekke hundene mindst een gang årligt, her i st. kbh. og nordsjælland.

du skal bruge 3 x lort, 's* fra 3 dg. i træk.
    Og dagen efter skulle dyrlægen gerne have svaret.
    Om der kan tjekkes for mere, ved denne prøve ved jeg ikke ?

mange hilsner herfra *s*

Ps.
    der kan læses mere her:
    (link fjernet)

• #8   5. sep 2006 Jeg var igennem det sidste efterår/vinter med Taz, og ja - han viste overhoved ingen symptomer, før han udviklede lungebetændelse... Han var så hård infixcerede, at vi efter 3 omgang penciling og ormekur, endte med at købe et specielt ormemiddel i sverige, som er noget stærkere...Desværre har han fået arvæv på hans hjerteklap, ellers er han sluppet uden de store mén, men i nogen måneder kunne dr. dyr ikke love, at han ville komme ud af det med livet i behold.
    Det taget 3-4 måneder for ormene at udvikle sig, så de kan sende parasitter ud gennem afføringen.
    Jeg afleverede derfor afføringsprøver hver 4 mdr, lækkert, da de her i sommerperioden skal ligge i køleskabet, men hvad gør man ikke, for at sikre sig de er raske, hundene...

• #9   6. sep 2006 Pia - det lyder som en god idé - det tror jeg også jeg vil gøre fremover!
    Skal ringe i eftermiddag efter svar.

Kommentér på:
Hjerte-lunge orm

Annonce