1.313 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Afrevet klo. Afrevet klo.

Kan man overhovedet gøre noget ved en afrevet klo ?
Ud over at sørge for at hunden er smertedækket her den første dagstid smiley

Dana har revet den yderste klo af på den ene bagpote, og hun synes det er SÅ smertefuldt, at hun piver og hyler, og har svært ved at finde ro smiley

Dyrlægen siger at det skal bare gå sin gang, og at det går over med hendes piveri.
Men man er jo lidt pylret, når nu hun har ondt smiley
Hun har fået noget mloxidyl, det har dog også hjulpet en del.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afrevet klo.
  • #1   23. feb 2015 av av det kan gøre ondt. smiley

• #2   23. feb 2015 Dharma gjorde det engang, men det var rovkløen på forbenet. Den kunne vi binde ind så hun ikke stødte den mod noget, men det der er nok ikke nemt at gøre så meget ved.
    Stakkels lille pus, god bedring med hende

• #3   23. feb 2015 Min brækkede en gang en negl og fik så meget skæld ud af dyrlægen fordi jeg ikke var komme ud med hende fordi hvis der gik betændelse i den kunne hun miste tåen. smiley så ville holde meget øje med tåen. Min venindes hund fik fjernet tåen, pga en afrevet negl og der gik betændelse i den..

• #5   23. feb 2015 Jeg var ved dyrlægen da Zenta gjorde det.

• #6   24. feb 2015 Min kære klummerhund Stormy har prøvet det mange gange (vi er oppe på 8 afrevne kløer: 5 gange vildkløer på forben og 3 kløer op selve poterne smiley ). Og ja, det er ret smertefuldt - ihvertfald iflg min hund smiley Jeg har nu altså hver gang taget ham til dyrlægen og han har fået smertestillende til et par dage og en indsprøjtning med antibiotika. Derudover så bør man forsøge at holde såret rimelig rent til det er tørt med skorpe på. For ja, der kan altså gå betændelse i det og op i tåen og det er altså noget skidt. Stormy får en lille forbindning på og når han skal udenfor så kommer jeg en plastikpose om poten og en sko uden på igen. Stormy har et par sko til liggende netop til når han laver den slags og han har lært at have forbinding og sko på uden at pille det. Det er åbenbart nødvendigt med ham smiley

• #8   24. feb 2015 Zenta fik også antibiotika og smertestillende og poten pakket ind. Fordi hun slikkede i det og poten til sidst var pelsløs.

Kommentér på:
Afrevet klo.

Annonce