695 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Blær (man må gerne være lidt stolt ikke?) Blær (man må gerne være lidt stolt ikke?)

Aika og jeg har lige været hos vores rare dyrlæge i dag i forbindelse med at hun skulle have sin 12 ugers vaccination, samt have et generelt sundhedstjek, og min pige var bare så fantastisk dygtig. Sagde ikke et kuk til at blive mærket på og stukket i. Hun sad bare ligeså pænt og lod dyrlægen tjekke hende over det hele. Han var meget grundig og tjekkede alt lige fra hjertelyd til ører og knæskaller m.v.
Aika fik da også en del ros for at tage det så pænt. Lige nu ligger hun og sover, for det er altså godt nok hårdt med sådan et besøg hos doktor dyr, også selvom man bliver lidt forkælet med godbidder og klap undervejs smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blær (man må gerne være lidt stolt ikke?)
  • #2   24. feb 2015 Tak Trine smiley Man er jo altid glad for at få ros af dyrlægen for at hun opfører sig pænt smiley
    Nej, den gruppe har jeg ikke set, men jeg er da på facebook, så vil da lige gå ind og melde mig til, for det kunne da være super hyggeligt med sådan nogle fællesture smiley

Kommentér på:
Blær (man må gerne være lidt stolt ikke?)

Annonce