Piiiiz ozz {{forumTopicSubject}}
Hva gør jeg??...
Ungerne og jeg sad og spiste...og uvorne som vores hunde er tiggede de...
Jaws og Basil stod under bordet....og plusli bider Jaws Basil....Pga maden på bordet....
Har lagt mærke til han har gjort ankrads til det nogle gange den sidste tid....men har fået afværget det inden det overhovedet blev til noget..
Denne gang nåede jeg ikke at se hvad der var under opsejling....men fik det stoppet promte....og gennet jaws ud..
Skal lige siges, at de normalt spiser hver for sig....
Men er sg ræd for om det er noget der skal til at være et problem hver gang der spises her i huset...
Og med unger der spiser på forskellige tidspunkter ...pga forskellige sports aktiviteter....og forskellige tider fri fra skole...
Skal jeg så til hver gang at tage hundende ud....
Og hva så når den lille begynder at tulre rundt med kiks og sårn i hånden...???
Puha....er begyndt at tvivle på om det var en god ide at beholde den lille hvalp....
Bliver det værrer.....med deres mangtkampe eller hva det nu er....'
For så tør jeg sgutte beholde den lille hvalp-..
Blev sg forskrækket.....
kan jo da ikke være rigtig der skal til at være sådanne scener hver gang der spises???
Nogen der har foreslag???
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 381
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
Kaoz tiggede også da jeg fik ham - men en dæk-komando i gangen gjorde underværker =)
Idag kan kan ligge og zzzzove selvom jeg sidder på gulvet og spiser.
AL fodring skal foregå i deres skåle og ALDRIG unden grund - dvs de skal arb for deres mad.. feks øjenkontakt, dæk eller hvad de nu kan..
Er de kun dominerende overfor hinanden?
apr 2006
Nej er de ikke...de kan sagtens lege sammen...og putte sammen og sådan...
Men har lagt mærke til jaws er blevet mere voldsom over for hans søn den sidste tid....under leg og sådan...
Han har ellers normalt været den underkastende og eftergivende....men det er ved at være slut nu...
Og jaws er blevet kastereret for nylig...netop for at undgå *sådanne* ting...nu basil bliver størrer....og meningen er at basil skal kastereres så snart han kan
jun 2005
Oftest lyder det mere alvorligt end det er - og tror, at du ved at gene Jaws væk og forsvaret den lille, har sat en ny og større magtkamp igang..
Råder dig, som jeg råder alle - spørg Kisser *LOL*
jan 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.493
jan 2006
jun 2005
apr 2006
Aiii....håber jeg sgisme da ikke jeg har.....men kan jo ikke ha at se på de ikke er søde ved hinanden...
Ved godt de skal finde ud af det indbyrdes....
men kan bare ikke ha de skal foregå omkring spise situationer her i huset....for hvis enden på det er de skal lukkes ud eller noget...jam så vil de jo være lukket ud meget af tiden her i huset...
Og min bekymring går specielt på nu min den mindste begynder at gå...hvis han evt går med mad ...kiks....eller sådan.....
Vil de så kunne tage de ture pga det...
Den lille (Basil) er slem til at snupse mad hvis han kan komme til det....og vi arbejder med at få ham vænnet af .
med det.....
Spekulere som en gal lige nu
jun 2005
jeg ved hun ved hvad du skal vide ; )
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.809
Hundene væk fra bordet når I spiser, evt på hvert sit tæppe.
Lad dem arbejde for den mad de får, mad er ikke noget der kommer fra Jeres bord.
Ellers.... spørg Kisser!!
jan 2006
Kisser....skriv til hende og spørg, for det er noget der skal tages fat i nu så det ikke bliver værre :o) jeg lavede også nogle fejl med mine (min den yngste og største overfaldt nogle gange Simpson også over mad), og jeg tacklede situationen forkert - gjorde lidt ligesom dig. Men efter jeg fik gode råd af Kisser, og jeg brugte dem så har der intet været.
apr 2006
Nina>>>har Basil så også haft indtil nu....men det er åbenbart slut nu*GG*
Har hele tiden haft mine spekulationer med at have 2 hanner sammen....og det her gør det bare ikke nemmere*GG*
Elsker mine hunde...men de skal dulerme ik ha lov at flunse hinanden pga mad....eller andet....
Og så nok mest fordi jaws gjorde mig skide forskrækket...Han er normalt den mest godmodigste hunde på jorden...(og så nu dette)
Han har altid været den der er lagt under Molly...er hende der bestemmer i huset her...(hundene imellem altså)
tror han nu han er Macho...fordi han er størst af ham og basil*GG*
apr 2006
har brug for dit råd---
apr 2006
venter spændt på om kisser dukker op.*SS*
apr 2006
maden får de også først hvis de har givet hals...dækket af ...eller lign.....eller på græsplænen uden for....
Og der slåsser de sjovt nok ikke....
kan plastre græsplænen til med godbidder eller andet....og så snuser de bare rundt hver for sig...uden at bli towli'e
apr 2006
maden får de også først hvis de har givet hals...dækket af ...eller lign.....eller på græsplænen uden for....
Og der slåsser de sjovt nok ikke....
kan plastre græsplænen til med godbidder eller andet....og så snuser de bare rundt hver for sig...uden at bli towli'e
apr 2006
apr 2006
Håber det er ok jeg bare sådan kontakter hende...
Tusinde tak alle sammen*SS*
jan 2006
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 89 Svar: 1.168
apr 2006
Venter og ser om hun ik ser hendes mail*SS*
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780