{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Putningen af vovsen (: {{forumTopicSubject}}

Hvodan bliver jeres hund puttet i seng om aftenen ?

Garbo har faste putteritualer - og hun sørger skam for at de bliver overholdt (:


Garbo ligger hver aften og rævesover og kigger lidt inde i stuen, mens vi andre ser tv og hvad vi nu ellers laver. Af og til tar hun lige en laller-rundte omkring og siger hej til alle og viser sine bamser og leger lidt.

Men så snart jeg så går ind for at redde sengen, ved garbo godt at det er puttetid (: !!
<i> Klik klik </i> lyder det fra sengen, og nu er den lige klar til at hoppe op i smiley Mens jeg så gør klar til at gå i seng ligger hun og hygger - og venter ! For Garbo skal nemlig ha sin <b> Natkikser </b>, altså en småkage, inden hun ligger sig helt til at putte. Så ind og hygge med Garbo i sengen og give hende hendes natkikser, så får man natnys af Garbo og hun ligger sig trygt ud i sin kurv og putter (': smiley

Er hun ikke bare sød?

Hvordan bliver jeres hunde puttet ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Putningen af vovsen (:
  • #1   9. sep 2006 i gir dem måske bare et los i røven og siger SOV ?

    kom nuu - vær lidt hyggelige og fortæl (:


  • #2   9. sep 2006 når jeg går på badeværelset. får tøzerne lige en godnat kiks. så ligger de sig og i min seng nemo ved siden a mig og sille under dynen, så får dit et godnat kys. så får nemo hendes dyne på og så sover vi til næste morgen, hvor nemo vækker mig med et morgen kys. *ss*

  • #3   9. sep 2006 Kaoz har hans stoooooore kasse (hjemmebygget af farmand - jow jow han er mandig) i stuen hvor han jo så ligger, oftest med et ben, om aftenen..

    Når det så er godnattid går han med på badeværelset og vi følges ned til soveværelset hvor hans bur er i gangen lige ude foran..
    Der putter han sig ind imens jeg skifter til nattøj, så går jeg ud og nusser ham og mysser ham godnat *ss*

    Så har vi et lille fjollet ritual...

    Buret er fyldt (af Kaoz selv) med bamser og puder.. Alle bamserne mysser ham også godnat *GG*
    Er sikker på han ikke kunne sove uden de kysser på ham ; )


  • #4   9. sep 2006 Fie hun går bare i seng omkring 21,30 , så her er ingen faste ritualer......

  • #5   9. sep 2006 Cheri har ikke noget fast ritual og så alligevel. Hun skal med mor på toilet inden vi går ind i seng, hvor hun står og kradser på den ene side af sengen og altid den højre selvom det er nemmere i venstre side. Der står hun så indtil jeg tager hende op, for hun kan absolut "ikke" selv komme op, lidt magelig er man vel!!! De første 5 min oppe i sengen går med at hun har "hop" i benene, når hun så er færdig med at hoppe rundt, tager hun sin bamse og ligger sig ned i fodenden og så går der ikke længe før at hun stor-snorker. Der ligger hun lige indtil vækkeuret ringer, hvor hun så hopper op på maven af en og ligsom prøver på at fortælle "nu skal vi op"

  • #6   9. sep 2006 Babett går selv ind i hundengården, så lukker jeg bare efter hende.

    Jeg putter hende ikke, det er jo bare en hund. og hun bliver behandelet som hund.


  • #7   9. sep 2006 Sakki får en tandrenser kiks - det er nok ikk kiksen der renser mest...som han først lige ska ha gnavet ud af et dertil indrettet instrument....får den kun, hvis han først SELV finder "tanbørstekiksebolden", grrrr...
    Og...ja..., på et tidspunkt i løbet af aftenen lusker han ud af stuen - ud i vaskerummet : gong !! Så sover Sakki....


Kommentér på:
Putningen af vovsen (:

Annonce