{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brune labber?
  • #3   9. sep 2006 Okay.. mange tak for svaret smiley Kom lige pludselig i tvivl.. den brune farve hos labber er jo ret ny så vidt jeg huske, så jeg vidste ikke om den skulle godkendes af FCI eller sådan noget, og om den isåfald var bkevet det.. men tak for svaret smiley Du ved tilfældigvis ikke hvilken FCI-gruppe den tilhører så?

• #4   9. sep 2006 Uffie ¤ Team-Hopla ¤: Tak for svaret... smiley Men ved du hvilken af de 10 FCI-grupper den tilhører?

• #5   9. sep 2006 okay... så kigger jeg lige der smiley

• #6   9. sep 2006 Vi er i gruppe 8, og de brune er lige så normale som de gule og sorte.. De har bare ikke været så kendte herhjemme før.. Jeg så min første brune lab, da jeg var ude og besøge Luna som 3 uger gammel.

Men pas på, hvor du køber dem.. Der bliver avlet på alt for at få de brune frem, da de er meget populære.. Så tjek efter.. og tjek efter igen og igen...

HD, AA, øjenlysning.. også tilbage i forfædrene....

Og så må der ikke være avlet brunt på brunt i mere end 2 generationer.. De bliver alt alt for lyse...

Kommentér på:
Brune labber?

Annonce