{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Hvor skal han sove? {{forumTopicSubject}}

I morges klagede kæresten over at Taiga snorker og larmer om natten.

Men er det strengt at lade ham blive i stuen og han så ikke har nogen kurv i soveværelset?
Han kan selv finde på at gå ind og ligge sig i sofaen i stedet for og døren bliver ikke lukket han vil bare ikke have nogen kurv derinde.

Er jeg pyllermor smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor skal han sove?
  • #1   30. mar 2015 Rosa er lidt forkølet og snorker derfor, og hun skal absolut sove helt oppe i hovedet på mig, og så snorker kæresten som jeg ved ikke hvad, så søvn er ikke noget jeg kender så meget til pt.
    Så vil give det samme råd, som jeg har givet til mig selv, køb et par ørepropper eller hvad de hedder, så kan det være han kan sove smiley

P.S. hvis Rosa ikke får lov at sove oppe ved mig, piver hun hele natten i stedet, så hellere snorken smiley

• #2   30. mar 2015 Ja smiley
    Selvfølgelig kan han da have en kurv i stuen i stedet for soveværelset. Især når i ikke lukker døren eller andet - du siger jo også, at han ofte selv vælger at sove i stuen. Vores hund sover ude i gangen. Hun gider faktisk ikke engang sove i min seng, uanset hvor meget jeg prøver at lokke hende smiley

• #3   30. mar 2015 ;D hehe okay Taiga ligger så i sin kurv ved siden af mig. Ikke oppe i sengen. smiley

• #4   30. mar 2015 Jeg synes ikke det er synd
    Men jeg har så også selv smidt Hund ud af soveværelset
    Jeg sover MEGET let
    Og Hund larmer ekstremt meget og vækkede mig vel ca 3-4 gange hver nat (og jeg er også længe om at falde i søvn igen) så nogle gange fik jeg kun et par timers søvn
    Jeg har både prøvet ørepropper og beroligende
    Men må i sidste ende prioritere at jeg har et liv, frem for hvor hunden sover

• #5   30. mar 2015 Altså tit og tit han har gjort det 2 gange første gang fordi jeg havde skriftet hans kurv ud med en stor hundepude men troe simpelthen han manglede kanterne så han ikke røg på gulvet så mor her måtte rengøre den gamles plastik kurv og ligge puden i den og så blev han inden ved mig igen. Og her den anden nat "tissede han i sengen" og forståeligt nok gad han jo ikke ligge i det da han opdagede det.
    Men han plejer også at sove igennem om natten for hvis ikke han gjorde det og jeg ikke bar ham ind i seng så vil han bare ligge sig i sofaen det er jeg helt sikker på smiley

• #6   30. mar 2015 Dog er der et lille problem med renligheden for er ikke sikker på jeg kan høre ham hvis han står op og ikke ligger lige ved siden af mig.

• #7   30. mar 2015 Mht. renligheden, kan du så ikke bare gradvist rykke ham længere væk, efterhånden som det bliver bedre? Jeg synes altså ikke det vil være synd for ham at sove i stuen smiley

• #8   30. mar 2015 Det er en hund!
    Selvfølglig kan den sove i et andet rum. Vores har aldrig måtte være i soveværelset eller i sofaen og den har da et dejligt hundeliv alligevel smiley

• #9   30. mar 2015 Det er virkelig sjældent han står op om natten, men altså jeg kan vel prøve i nat og så må jeg jo se om jeg høre ham ellers så manden lige holde det ud til han kan finde ud af at holde sig smiley

• #10   30. mar 2015 Rosa sov også i sin kurv i starten, først i en lukket transportkasse på bordet så hun kunne se mig og jeg kunne se hende, så på gulvet, men der fandt hun hurtigt ud af at det da er meget hyggeligere at sove i sengen, for det gør Lucky jo osse. Det var osse planen at hun fik lov, men først når hun selv kunne komme ned, men jeg har rygrad som en regnorm, så selvfølgelig kom hun da op og putte når hun var ked af det.

• #13   30. mar 2015 Camilla- han elsker jo at ligge i sofaen og hvis ikke jeg bær ham i seng om aften så ligger han sig der.

Tror jeg prøver når jeg har tisset ham af i aften at lade ham selv gå i seng og se hvor han ligger sig og så lade kurven stå i soveværelset så bestemmer han jo 100% selv

• #17   30. mar 2015 God idé at se, hvor han selv lægger sig. Den lider bestemt ikke nød af ikke at sove i samme rum som jer - jeg prøver altså ofte at lokke hunden med op i min seng (hun må ikke sove i forældrenes værelse), men ikke engang at sove på gulvtæppet i mit værelse gider hun, den skide hund smiley Hun vil faktisk hellere ligge køligt i gangen eller entréen.

• #18   30. mar 2015 Haha han er sku for stor at flytte på og det gør han aldrig frivilligt i hvertfald smiley og så kan jeg nu også godt lide selvskab i sengen i form af et menneske ;D

Og neej det er virkelig sjældent og ikke noget der i så fald genere mig smiley

• #19   30. mar 2015 Jeg synes det er synd for manden hvis han skal have sin nattesøvn spoleret hver nat. Så jo jeg mener godt at hunden kan sove i et andet rum.

• #20   30. mar 2015 Hos os har hundene aldrig fået lov til, at komme i vores soverum ! De har aldrig manglet dét smiley .. Dét er nemlig én af de dårlige vaner, som vi selv skaber - ej heller vores møbler vil jeg have dem i, derimod lader jeg også deres kurve, senge og madrasser være smiley
    Herhjemme er der forskel på hunde og mennesker smiley

• #23   30. mar 2015 Han snorker højst sandsynligt fordi han er en boxer tænker jeg:)

Han er alene sådan i 5-6 timer 4-5 dage om ugen

Og nu er det jo ikke noget jeg vil tvinge ham til overhovedet! Han har jo selv søgt ind i stuen 2 gange og når jeg går i seng må jeg altid bære ham ind for ellers hopper han bare op og ligger sig i sofaen når han har været på sin sidste tisse tur ;D

• #25   31. mar 2015 Jeg snakkede faktisk med dyrlægen om det, da vi var til sundhedstjek, og hun sagde at det er helt normalt at nogle hvalpe kan snorke og larme ufatteligt meget når de sover, så hun forstod godt at nogen troede der var noget galt med deres hvalp og blev bekymret, men for det meste var det altså bare helt normalt (kan ikke helt huske om hun forklarede hvorfor) nu er rosas så fordi hun faktisk er snottet, men det er jo så en anden snak smiley

• #26   31. mar 2015 I nat har han sovet i sofaen helt af egen vilje selv om jeg har hans kurv lige ved siden af mig smiley

Kommentér på:
Hvor skal han sove?

Annonce