2.164 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hjortegevirer Hjortegevirer

Halløj.
Er der nogen, der har erfaring med disse gevirer? Jeg leder efter noget, som Fella kan ligge og tygge i om aftenen, nu hvor jeg har droppet oksehudsruller.

Jeg ved ikke om jeg tør give hende et gevir, for kan det splintre?
Det er disse jeg snakker om
http://hundehjertet.dk/599/352/godbidder/P-hjortegevir

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjortegevirer
  • #2   2. apr 2015 Orv, det havde jeg ikke tænkt over. Men du har nok ret. ØV altså.. Troede lige, at jeg havde fundet et godt alternativ smiley

• Charlotte
    Charlotte Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 855
    #5   2. apr 2015 http://www.ziwipeak.co.nz/da/product/deer-shank-bone/?is_iframe=1

De kan anbefales smiley

• #7   2. apr 2015 Altså jeg ville bestemt hellere give rå ben, det er også billigere smiley

• #9   2. apr 2015 Råt ville også have været bedst. Men hvis der er den mindste smule brusk eller knogle, kaster hun op af det smiley Ved mindre at det er en tørret godbid. Det er ret mystisk...
    Klove får hun ikke. Hun har haft splinter i tungen af sådan en. Så det tør jeg ikke smiley

• #10   2. apr 2015 De er bløde men "hårde" hvis du forstår hvad jeg mener

• #11   2. apr 2015 Jeg har et par kastestænger (dem dåvildt smider hvert år) herhjemme, og de har holdt i rigtig mange år (jeg har mange hunde) , de 2 yngste elsker at ligge og gnave i hver sin ende, Det ene er efterhånden gnavet ned til ingenting, men det andet holder endnu, der er ingenting der er splintret på nogen af dem.

• #12   2. apr 2015 Bumble Bee
    Og det har ikke slidt på hundenes tænder? Er det nogen, som du selv har fundet eller har købt?

• #13   2. apr 2015 Det er nogen jeg har fået foræret af en skovfoged, og nej det har ikke slidt på tænderne, da det ikke er på samme måde som knogler (ben) , strukturen er lidt anderledes.

• #14   2. apr 2015 Super! Tak smiley

• #15   3. apr 2015 Min har nydt godt af sine gevirtakker. smiley
    Hun tygger simpelthen for hårdt til klove - får store stykker af, som hun sluger og kaster op senere (i min seng som regel... smiley ) Men dem her er så hårde at hun kun kan skrabe lidt af "marven" fra indersiden af.
    Det er virkelig kun noget jeg ville anbefale til virkelig hårdttyggende hunde, med stort tyggebehov. Andre vil simpelthen ikke få meget ud af dem..

Jeg købte to for et år siden og der er stadig ca.85% tilbage af dem begge, så her i huset er de meget drøje i brug. Og absolut billegere end div tyggeben el.lign. (Det får hun dog også engang imellem) Hun tygger så heller ikke så ofte på dem mere, da hendes tyggebehov generelt er faldet med alderen smiley

• #17   3. apr 2015 Jeg har købt nogle stykker til min gamle hund, som ikke har stort tykke behov, hun var ikke super interesseret i starten, men så smed jeg den i noget vand en halv dag så syntes hun at den var meget hyggelig at tygge på. Men købt dem egenligt til min kommende hvalp, regner med at der godt når tænderne begynder at klø mv.

• #18   3. apr 2015 Min flækker hjorteskanken fra ziwi peak... Og får store skarpe stykker af.
    Så dem får han aldrig mere..
    Klove er han også ret hård ved og kaster dem op om natten, når han har spist stykker smiley

Men hans gevirstykke og bøffel horn elsker han at ligge og tygge i, og er ikke bekymret for om det slider på tænderne, der er tandmærker i geviret, så det bliver lidt blødere når der tygges længere varende i det.

Kommentér på:
Hjortegevirer

Annonce