{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

hvilen race/type {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hund i forvejen, og de næste par år bliver der nok ikke forøgelse desværre.
Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på hvilen race eller type hund i vil mene passer til mit liv.
Uden at tænke over hvilken en jeg har nu, og hvis nogle husker hvilke racer jeg før har søgt info om, så læg evt det i bagrunden også..lad som om jeg er ukendt smiley

Jeg er 30 år, single og bor delvis med min søn på 7 år.
Bor i en by på landet i lejlighed med lille have.
Jeg holder meget af at gå i naturen, men også af sofadage, så hunden skal ikke kravle på væggen hvis den en dag må nøjes med haven (hvilket nærmest kun vil ske hvis jeg er syg), så der gåes ture i skov, på landeveje, hede, hundeskove, strande osv
Jeg kan godt lide at træne selv, men er ikke bleg for at melde mig til træning hvis jeg kan se der er nogle ting jeg ikke lige kan klare uden lidt hjælp.
Jeg vil gerne en der er hvor jeg er, der lærevillig og er opmærksom, dog ikke så lærenem at den keder sig efter at ha lært et trick, så man skal kæmpe hårdt for fokus.
Dog må den gerne ha en snert af selvstændighed, så den fx ikke altid render mig i røven, men gerne selv dapper ud i haven og ligger i solen, trods jeg fx er inde i stuen. Så en der er opmærksom på mig/familien, men ikke fuldstændig afhængig og klisteret op af mig/os.
str er underordnet, men tænker selv i noget lab størrelse eller under

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilen race/type
Kommentér på:
hvilen race/type

Annonce