765 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

hjælp til kontrakt... hjælp til kontrakt...

hey HG..
vil gerne be om hjælp til at købe denne her slags hvalp, jeg henføre til den har tråd: http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=58821
og alle og alle besvarelser skal helst være mht. en kontrakt når jeg køber en han-hvalp. på forhåd tak, og i må forresten osse gerne lige svare på det med savleriet smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til kontrakt...
  • #1   11. sep 2006 De mener at du skal sørge for at der er en kontrakt på købet af hvalpen ombla sygdom osv.. så du ikke lige pludselig står med en syg hund osv... Jeg kan ikke fortælle dig om den vil savle som voksen det er meget forskelligt.. Min veninde fik et kuld amr. bulldogs og den hvalp som de selv beholdte savler som den eneste af hvalpene (han var lidt ældre da han begyndte)

• #2   11. sep 2006 ja okay. men sådan en kontrakt kan man godt selv lave en? eller er det ejeren der skal? og hvad helt præcis skal den indebære? altså er det noget med at hvis den er medfødt med en sygdom, så skal han få det ordnet/aflivet hunden, og så får jeg pengene retur eller?

• #3   11. sep 2006 Det er ejeren der skal stå for kontrakt... ikke dig.. Jeg har selv killinger til salg lige nu og de bliver også solgt med kontrakt og bliver tjekket af en dyrlæge inden de kommer herfra..

• #4   11. sep 2006 jamen hvordan ser din kontrakt så ud? hvad omhandler den ?

• #5   11. sep 2006 Jeg har valgt at skrive nogen bestemte ting i min kontrakt om at de ikke må sælges videre og de skal neutraliseres inden de bliver kønsmodne osv...

• #6   11. sep 2006 ja okay. tusind tak for hjælpen, det giver mig osse en form for tryghed, at vide vi begge skriver under på den. tak for hjælpen HG smiley

Kommentér på:
hjælp til kontrakt...

Annonce