{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.677 visninger | Oprettet:

Nyt i Lana sagen {{forumTopicSubject}}

Der er nyt i sagen om den lille 3 benede Lana
Laila (ejer ) er blevet kontagtet af en som var med på jagt den dag Lana forsvandt .Vedkommende siger at Lana er blevet skudt ,af en af driverne .de skulle ha fået at vide, at de bare skulle skyde hunden,Vedkommende kommer først med meldingen til Laila nu ,da han ikke haved vist at der var sådan en efterlysning igang på hende
Indtil nu har Laila ikke fået oplyst hvor i skoven Lana er gravet ned ,så i går var den en del som var ude at lede og grave .Jeg håber at vedkommende som har hendvendt sig til Laila med dette her ,vil fortælle hende, hvor hun kan finde Lana ,så hun endelig kan få ro nu

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt i Lana sagen
  • #1   16. apr 2015 Endelig!!!!

• #2   16. apr 2015 Ja Louise Endelig

• #4   16. apr 2015 Det var da også det mest plausible. Må indrømme at jeg aldrig har troet at hun var i KBH og faktisk har synes det var frygtelig synd for ejer at folk kom med alle de hints. Men godt at sagen (nok) får sin afslutning nu. I det mindste har hun ikke lidt hvis hun er blevet skudt.

• #5   16. apr 2015 Og fedt at vi slipper for efterlysninger på Vesterbro... Den hund har selvfølgelig aldrig været i kbh.

• #6   16. apr 2015 Ja Batdog Nu kan det give Laila ro ,nu skal de bare finde hvor Lana er i skoven , der skrives, at hun skulle være lagt ved et væltet træ i rod hullet

• #7   16. apr 2015 Så fik du desværre ret inger smiley I at hunden var skudt smiley

Lidt trælst og meget synd for ejer som har gået i det uvisse så længe, hun skulle have haft besked om at den var skudt med det samme, alt andet er sgu for dårligt smiley

• #8   16. apr 2015 Og så vidste ejer og jagtlejer jo også at den var skudt, jeg mener at have læst at de ikke vidste noget eller havde set hunden den dag. og bestemt ikke ville have skyld for at den skulle være blevet skudt.
    Dvs så har de løjet, og det er dælme skammeligt smiley

• #9   16. apr 2015 TG Du har fuldstengig ret
    Så nu behøver jeg ikke vade rundt her i KB og lede ,Jeg gik i ca 5 timer i går, og kan næsten ikke gå idag

• #10   16. apr 2015 Ja TG det har været løgn på løgn smiley

• #11   16. apr 2015 Hvis de var gået ud med det samme og havde sagt den er skudt !!
    Så havde der været sat punktum for denne sag for længe siden.
    Der kunne så have været diskuteret om hvorvidt de måtte skyde hunden eller ej.
    Jeg mener nu ej, efter lovgivningen, må de da vist slet ikke skyde hunden ??!?

At det er tusket ned på denne måde viser jo hvor afstumpet *visse* jægere kan være smiley

• #12   16. apr 2015 Jeg har fået at vide af en jæger, at straffen er meget høj ved at skyde en hund

• #13   16. apr 2015 Jeg undre mig over at de overhovedet har fået at vide at de bare skal skyde hunden? Oo

Stakkels ejer, der har gået med et håb i så lang tid, for bare at få sådan en nyhed.. ._. Øv, det kan da slet ikke være i nærheden af sjovt eller fedt..
    Men man kan da håbe at der falder ro over det nu, og ejer kan få lov til at slippe de bekymringer hun har gået rundt med.

• #14   16. apr 2015 Det kommer jo ikke som en overraskelse. Vi er nogle stykker der har haft ret hele tiden. Som Louise skriver, så har den hund aldrig været i KBH.

• #15   16. apr 2015 Jeg har jo heller aldrig troet på at den var i KB .Men jeg har jo skrevet i start, at jeg troede den var skudt , meeeeeen det fik jeg også sådan en balle for , så jeg skulle ikke ha skrevet det mere ,for det var total uhørt , men det er måske ikke så sært ,at ejer helst ikke vil høre / tro det

• #17   16. apr 2015 Hvis jeg har forstået reglerne korrekt, så må man gerne skyde kat/hund/whatever uden varsel, hvis dyret udgør en fare for dyrene på ens egen grund.
    Så her har jægerne med købt jagt, eller hvad det hedder, jo kunne argumentere for ovenstående.

Træls situation, trist for hund og ejer.
    Men det er jo en ting hvis hunden var stukket af den ene gang, og jeg har osse forstået det sådan at det var sket gentagne gange.... og så har man altså som ejer spillet fallit. En gang kan vi argumentere hændeligt uheld for, gentagne gange kan næsten kun give sjusk og uansvarlighed. Og hvorfor skal vildtet bøde for det?

• #18   16. apr 2015 Hvis man tænker på den sag, med en hund på Fyn (?) som gentagne gange stak af og generede naboens vildt og dyr m.v. og hvor ejerne fik advarsler på advarsler og alt blev gjort korrekt og til sidst blev hunden skudt, bam, død færdig.

Den hetz der kom, dødstrusler og alt muligt andet imod manden som skød o.O Hold nu kæft folk havde travlt, det var minimalt hvor mange kunne se at måske hundeejeren havde fejlet.

Så kan godt forstå, hvis jægerne ikke har været ærlige omkring det - hvis ejeren selv har været så uansvarlig ikke at tage det seriøst, at holde hunden fra skoven - og stakkels jægere som så efterfølgende har måtte få trampet skoven ned og vildtet skræmt, af eftersøgningsholdene smiley

Trist situation none the less, men håber nogen så vil være realistiske nok til at bruge situationen og tænke, måske man lige skal være lidt mere fokuseret på at holde kræene på egen matrikel.

• #20   16. apr 2015 Jeg bliver simpelthen nød til at spørge dig, Inger, du har flere gange i diverse tråde nævnt at du mener at hunden er skudt, hvorfor vader du så rundt i København i 5 timer og leder efter hunden?

• #21   16. apr 2015 Ha ha Mette Jeg er på besøg hos min søn smiley
    Og så vader jeg jo rundt i KB alligevel ,men jeg vil gerne indrømme, at jeg kiggede efter Lana ,alligevel ,for tænk hvis jeg nu ikke havde ret smiley

• #22   16. apr 2015 Desværre er der ikke noget at se på linket, Inger. Nok fordi gruppen stadig er hemmelig. smiley

• #23   16. apr 2015 Jeg kan godt forstå, at ejer er ked af det, men jeg forstår ikke, at det er alle andres skyld. Tænk bare på Balder-gate. Folk gik fuldstændig op i limningen og der var lynchstemning mod en mand, der, som sidste udvej, skød en hund som gentagende gange forstyrrede hans dyr og som der intet blev gjort for at holde på egen matrikel.

Stakkels Lana, som har måtte bøde for en uansvarlig hundeejer med sit liv. Jeg forstår ikke denne holdning som nogle hundeejere har, "...min hund må løbe frit som det passer den og jeg blir edderspændt rasende, hvis I ikke allesammen synes, det er skønt og at hunden er skøn, ligemeget hvor ustyrlig den er...det er en hunds ret at løbe frit - jeg kan ikke holde den hjemme..." Det er flere gange blevet gjort opmærksom på problemet i den skov, som jeg forstår det. Og så den mistænkeliggørelse der har været, når Lana er "blevet set" i Kbh, det har været mere end antydet, at hun er blevet stjålet, stakkels dem med en 3-benet hund i hovedstaden.

Nu frygter jeg for det hysteriske efterspil...

• #24   16. apr 2015 Jeg synes det er utroligt at folk ikke bruger de her episoder til at sige til sig selv 'det der skal min hund bestemt ikke udsættes for, så nu sørger jeg for at min hund ikke render løs hvor den ikke må være'.

Alt det bavl som jægere m.m. på den anden side af 'uansvarlig hundeejer' udsættes for, det minder mest af alt om at lægge skylden på lyssignalet når folk kører overfor rødt.

• #25   16. apr 2015 Præcis!

• #27   16. apr 2015 Ok Mille ja det kan være derfor i ikke kan se det , for jeg kan godt se det

• #28   16. apr 2015 Selvfølgelig er det synd at hunden skulle betale prisen. Men for mig er der ikke mere i den sag. Man holder sin hund hjemme, og vil man ikke det, så betaler man den pris der kommer. Altså hunden blev skudt. Den kunne lige så godt være blevet kørt ned eller andet.

• #29   16. apr 2015 Det er jo ikke så forfærdelig tilladt at skyde hunden mere i følge ændringen af hundeloven i 2014 og slet ikke, hvis man er klar over hvem der ejer hunden...men nu er det jo jægere og der er en del af dem,der får "herremandsmentalitet" når de får et gevær i hånden og så ryger der lige en hund eller kat..

• #30   16. apr 2015 Ifølge det jeg læste for nyligt, så må man stadig på egen grund - hvis det er en situation hvor mennesker eller dyr er truet. Jægerne kan jo bare argumentere for at vildtet var truet.

• #31   16. apr 2015 Oskar -og den ændring er jo så lige til at lukke op og skide i (undskyld sproget). Ikke at jeg derfor mener det er helt ok at bryde loven, men det er vel forudsigeligt at når man forhindrer folk i at gøre noget ved hunde der igen og igen render rundt på egen pote, evt jager vildtet (eller husdyr for den sags skyld), så vil nogen altså tage sagen i egen hånd før eller siden.

Og det er da heller ikke noget staten/naturstyrelsen overholder -den "ulv" som så viste sig at være en hund, der havde dræbt et dådyr på Sjælland, gav man jo grønt lys til at nedskyde hvis den blev fundet, ligesom udmeldingen fra en af naturstyrelsens folk i mit område, er at løse hunde i skoven bliver skudt.

Igen -det er ikke fordi jeg mener det så er helt ok at bryde loven. Men binder man folk på hænder og fødder i den slags sager, må man forvente at nogen handler ulovligt... og da særligt når de offentlige instanser selv gør det.

• #32   16. apr 2015 Jeg kan stadig ikke se problemet. Det får konsekvenser når man er ligeglad og gang på gang lader sin hund strejfe i skoven.

• #33   16. apr 2015 jeg er da fuldt ud klar over at loven er en ting og alm handling er noget andet..jeg påpegede bare at loven var lavet om for menigmand..
    Men de kunne i det mindste have været ærlige nok til at indrømme at den hund bare lige "kom på tværs"...kender en del til jægere og har selv haft oplevelser,hvor de skød direkte ind i min have,som lå op til den skov de havde lejet,bryder mig ikke om dem..

• #35   16. apr 2015 Oskar -og du meldte naturligvis de jægere der skød ind i din have? For den slags er jo ulovligt, og langt de fleste jægere er ganske utilfredse med de jægere der finder på den slags.

Grunden til at jeg besvarede dit indlæg var tonen -f.eks. formuleringen "herremandsmentalitet" o.l.
    Det er, som jeg opfatter historien, slet ikke hvad jeg ser. Hvis det var tilfældet, var det jo ikke en enkelt hund der var blevet skudt, men derimod enhver hund der havde sat sine poter på stedet uden snor.
    Jeg billiger ikke lovbrud, men jeg forstår at man kan finde på det, når folk ikke en gang men igen og igen, lader deres hunde lufte sig alene i skoven. Ligesom jeg ikke billigere men forstår at man undlader at sige noget -dels fordi man jo i så fald indrømmer at have gjort noget ulovligt, og dels fordi man kan forvente at blive lagt for had, modtage trusler osv, selv hvis det var gjort mens det stadig var lovligt.
    -det så vi jo i forbindelse med "Balder-gate" hvor det VAR foregået fuldt lovligt.

• #37   16. apr 2015 Synes faktisk det er trist, at ejer ikke har haft styr på sin hund ...

• footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

Svar: 478
    #38   16. apr 2015 "Det er jo ikke så forfærdelig tilladt at skyde hunden mere i følge ændringen af hundeloven i 2014 og slet ikke, hvis man er klar over hvem der ejer hunden...men nu er det jo jægere og der er en del af dem,der får "herremandsmentalitet" når de får et gevær i hånden og så ryger der lige en hund eller kat.."

Når man kommer med så fordomsfuld og aldeles usand ytring, så bør man for det mindste have styr på fakta.

Det er IKKE hundeloven der før ændringen gav lov til at skyde strejfende husdyr, herunder hund og kat.
    Det var lov om mark- og vejfred.

I dag må husdyr stadig skydes når de strejfer rundt på ens jord og udgør en fare for ens egne husdyr, én selv, eller ens øvrige ejendom.
    Man må bare ikke advare om at dét altså kan blive konsekvensen længere.
    (hvordan dét så end giver mening, for det var netop advarslen der havde effekt!)

Naturens dyr må IKKE beskyttes under dén lovgivning som den er i dag. Vilde dyr er dermed effektivt fredløse.

Og det er også værd at bemærke at staten selv ikke overholder loven.

• #39   16. apr 2015 Jeg synes det er rigtig ærgerligt at denne sag udstilles på de sociale medier som at en flok jægere med koldt blod har skudt Lana!!!
    Var inde og læse et par kommentarer på FB hvor folk kommer med utrolige udtalelser omkring hvad der burde ske med disse jægere. Det undre mig, at ikke en af alle disse dyrevenner stiller spørgsmåltegn til, at Lanas ejer ikke har taget hånd om en hund der givetvis ofte har strejfet i skoven ? I mine øjne er det Lanas ejer der har gjort det største svigt og ikke jægeren som blot beskyttede sit vildt.

• #40   16. apr 2015 Michelle,jeg meldte det til ham,der ejede pågældende skov og fik bare at vide at det var da ærgerligt,så måtte jeg jo holde mig væk fra skovhaven på den side af huset..

• #41   16. apr 2015 Trist smiley Jeg synes ikke det er i orden at skyde hunden, men jeg kan satenme godt forstå jægernes frustration...

Ærgerligt ejer ikke var så interesseret i at vide hvor hendes hund var, før den blev væk, som hun har været efterfølgende. smiley

• footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

#42   16. apr 2015 Angående skydning ind i haven...

Hvis det er hagljagt, så skydes der jo ikke vandret, Ikke engang tilnærmelsesvist, og dermed heller ikke ind i nogen have.

Er det riffeljagt, og der reelt skydes ind i haven, så meld dem til politiet. Så simpelt er det.

• #43   16. apr 2015 Der sker mange ting rundt omkring i Danmark og når man bor til leje på et gods,må man indrette sig efter forholdene..

• #44   16. apr 2015 "Kan sagtens forstå at det har været belastende at hn er kommet blæsende og gøende ind i jeres jagt,men kunne i ikke bare samle hende op,var det virkeligt nødvendigt at skyde hende,en lille hund,som bare elskede at løbe rundt,som ikke gjorde en fugl fortræd"

Belastende????
    Aj men for filan da... det er sguda ikke 'belastende' at en hund skræmmer vildtet.. og 'ikke gjorde en fugl fortræd', den er nok ikke lige helt holdbar rent vandmæssigt idet vovsen rendte rundt og skræmte vildtet - deriblandt osse fugle.

Det er en skideærgerlig affære, men jeg ser ikke ET sted at hundens ejer tager sin del af ansvaret. Nejnej, man lader vovse løbe rundt, fordi den er lille og søøøøøøød... og så er det alle de andres skyld, det er ihvertfald ikke ens egen skyld at man ikke har haft styr på sin hund smiley

• #45   16. apr 2015 Kys min -lige netop "ikke gjorde en fugl fortræd" er en vending der meget ofte bruges. Folk kan simpelthen ikke forestille sig at deres søde, venloge familiehund, nogensinde kunne gøre noget eller nogen fortræd. At den er et rovdyr der oftest vil opføre sig som sådan, når den færdes på egen pote et sted med diverse smådyr, kan de slet ikke forestille sig.
    Og desværre er mange ikke bevidste om at selv hvis den kun jager, men ikke bider/dræber, kan den alligevel gøre skade...

Jeg tror man skal sætte ind med en kampagne målrettet hundeejerne hvis man vil undgå den slags situationer i fremtiden...

• #46   16. apr 2015 "Jeg tror man skal sætte ind med en kampagne målrettet hundeejerne hvis man vil undgå den slags situationer i fremtiden..."
    Enig Michelle, og specielt også fordi det, stort set, ingen konsekvenser har at lade hunden strejfe som det ser ud pt...

• #47   16. apr 2015 Generelt er det vist et problem med løse hunde.

På min tur i morges (hvor min var løs og under kontrol) kommer en løs hund løbende, krydser gaden, og en bil må lave katastrofeopbremsning for at undgå at påkøre den... ejer er 200 m væk og ingen reaktion. En dame råber efter ejeren. Hunden fiser rundt, og en mand på cykel med en unge fastspændt er nu ved at påkøre hunden/styrte for at undgå det.. og så kommer ejeren... alt i mens vi er to, som har prøvet at indfange hunden... DET er sgu træls, og folk bliver trætte af hundeejere.

• Naja J
    Naja J Tilmeldt:
    okt 2013

Svar: 6
    #48   23. apr 2015 Det kan jo ikke passe, at hun er blevet skudt ... hun er jo 100% i København....

Håber, at en del mennesker har en rigtig dårlig smag i munden for at holde gang i ejerens smerte.

• #49   23. apr 2015 Naja enig ,der ledes og ledes stadigvæk i skoven, hvor hun skulle være begravet
    Laila (ejer ) har både været i TV Øst og i radioen 27/4 .
    Håbet er der stadig med at finde hendes rester

• #50   23. apr 2015 Men hvis en lille hund har været begravet i 4 måneder, hvor meget er der så at finde?

• #51   23. apr 2015 #50: Næppe meget. Ræven har nok været efter det meste, så der kan måske ligge nogle knogler spredt rundt i skoven, men det er vel også hvad der er at komme efter.

• #52   23. apr 2015 Ja det kan kun være knogler tilbage ,men Laila vil ha hende hjem

• #53   23. apr 2015 Det tror jeg desværre ikke hun får - i hvert fald ikke med endeligt bevis for at det er Lana.

• #54   23. apr 2015 Mille .Det kommer an på, om der er en, som giver sig, og gider sætte et flag eller bare et bånd der hvor hun er begravet .Det kunne jo være, at ham som har skudt hende, igen kommer til at snakke over sig ,eller de jægere som var med på jagt den dag

• #55   23. apr 2015 Og hvis der (som der højst sandsynligt gør) ligger en række knogler spredt rundt i skoven uden andre kendetegn end at det er knogler? Man kan vel ikke være sikker på at det er Lanas knogler uanset? Der er næppe meget andet tilbage af kendetegn.

• #56   23. apr 2015 Nej du har ret , men jeg ved de leder under væltede træer ,der skulle hun jo være begravet ,under roden

• #57   23. apr 2015 For mig at se er det bare desværre en "tabt kamp" at forsøge at finde hunden.

• #58   23. apr 2015 Det tror jeg også, hvis ikke der kommer en på banen, og giver et tegn på hvor hun er begravet

• #62   7. maj 2015 Er den sag ikke gået lidt over gevind -jeg holder meget af mine hunde og jeg ville da være knust hvis jeg ikke vidste hvad der var hændt en af dem. Men ude af stand til at arbejde (Har ligefrem kørt sin arbejdsplads i sænk), ude af stand til at have venner etc. er det ikke at stramme den en lille smule?

Og så synes jeg altså at hun skylder jægere osv (hvem der nu ellers er blevet anklaget og lagt for had på sociale medier) at nævne at det åbenbart ikke var et enkeltstående tilfælde at hunden rendte rundt på egen pote.

Self kan hunden være blevet skudt -men den kam jo reelt lige så godt være blevet kørt ned, være endt i en ræve- eller grævlingegrav e.l.
    Så vidt jeg forstår var henvendelsen med tippet om at den var blevet skudt anonym -i så fald er det jo ikke til at vide om det rent faktisk er hvad der er sket eller ej.

• #65   7. maj 2015 enig.. opmærksomhedshungren og STADIG ingen som helst ansvarstagen for hvad der er sket med hendes hund. Jeg græmmes!

• #66   7. maj 2015 Er der ikke en der har nogle knogler på lager som kan snige sig ud i skoven og grave dem ned under et væltet træ???

Det er sgu næsten absurd det her

• #67   7. maj 2015 hvis vi skal tænke sådan helt logisk... så tvivler jeg altså på at nogen vil kunne pinpointe stedet helt nøjagtigt... jeg mener.. det er en skov.. der er en shitload af træer og jægerne har gået på et nok ret stort område...

• #68   7. maj 2015 Jo jeg gider ikke bruge mere tid på den sag.
    Hvis hun virkelig ikke kan undvære sin hund så er det da sjovt at hun kunne undvære den da den strejfede.

• #69   7. maj 2015 C.E -ideen er vel god nok... bortset fra at jeg lige kan se den ballade jægerne får, og det er vel ikke helt retfærdigt såfremt de faktisk IKKE har noget med hundens forsvinden at gøre smiley

• #70   7. maj 2015 Ideen var lige så absurd som den stadig tilstedeværende søgen, men helt ærligt altså smiley

• #71   7. maj 2015 Lana er 100 % skudt

• #72   7. maj 2015 TÆNK!

Hvis hun havde brugt lige så meget energi og penge på at holde sin hund inde på egen grund.........

• #73   7. maj 2015 Præcis ... Jeg kan sku ikke tage det seriøst.

• #75   7. maj 2015 Inger -og det ved du fordi du så det ske eller? Det er da ganske muligt at den er skudt. Men var der beviser for det, blev der vel ikke længere ledt efter hunden.

Og er den skudt eller er den død af andre årsager, giver det ikke megen mening at fortsætte eftersøgningen.
    Medmindre den er temmeligt dybt begravet, vil restener jo formentligt være spist og spredt, og derfor ikke mulige at få hjem.

Jeg ville da ønske for Hundens ejer at hun fik den hjem, eller i det mindste fik 100% vidhed om hvad der er hændt den.
    Men det er altså ikke ret sandsynligt at hun får den hjem igen hverken død eller levende.

• footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

#77   8. maj 2015 "Er der ikke en der har nogle knogler på lager som kan snige sig ud i skoven og grave dem ned under et væltet træ???"
    jada.
    For så får jægerne også lige med 100% sikkerhed skylden. ikke blot for at skyde den, men for at skjule det også... Og det er jo fair nok, eller noget smiley

• #78   8. maj 2015 for 60000 kr kunne jeg have sat et 1,70 stærkt stabilt hare og dyretæt hegn, og hun kunne for det beløb, have fået sat 2,3 km hegn.

Mon ikke det kunne række til et par gange rundt om hendes have smiley

Hun gider slet ikke se sit eget ansvar i denne sag, og jeg kan slet ikke tage hende seriøst, og det har jeg ikke gjort længe smiley

• Naja J
    Naja J Tilmeldt:
    okt 2013

Svar: 6
    #79   8. maj 2015 Helt enig.

• #80   8. maj 2015 Michelle Nej jeg så det ikke ske .men jeg har hele tiden ment at Lana var skudt ,og og har fra start af skrevet det , men da fik jeg lige en over nakken, for selvfølgelig var hun ikke det
    Ejer Liaila er så senere blevet ringet op at en kammerat, til en af de jægere som var på jagt den dag Lana stak til skovs, og der lød 2 skud Han kunne så fortælle Laila, at han havde hørt de jægere snakke om, at de havde skudt hende .Siden da har Laila så skrevet at hun nu var 100% sikker på, at Lana var blevet skudt

• #81   8. maj 2015 De prøver også at få historien med i Go' Morgen Danmark.. Har tit set en skrive derinde at historien om Lana skal med i showet.

• #82   8. maj 2015 Ja, ejer kan vist ikke få nok af dette medie-cirkus smiley

Gad vist om ikke hun har en fremtid som reality-stjerne ? måske hun skulle spørge om ikke hun kan komme med i Linse`s show smiley

• #83   8. maj 2015 Og hvis du så lige læser tråden færdig så vil du også få øje på mit indlæg nr. 2 footroot

• footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

#84   8. maj 2015 Jeg beklager CE
    Dén havde jeg overset

Kommentér på:
Nyt i Lana sagen

Annonce