1.028 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Så blev jeg ''hende den sure dame'' Så blev jeg ''hende den sure dame''

Ja jeg måtte lige undskylde til min nabo der er ved at sælge sin grund. Jeg stod og drak min kop kaffe ved vinduet hvor der kommer en familie forbi for lige at se det hus der er til salg.. Deres Franske laver så en lille salut på den anden side af min grund, jeg venter lidt... Meeen så åbner jeg vinduet for at bede dem om at samle den op og der kommer en hurtig kommentar om at det havde de da også tænkt sig smiley

Der bliver selvfølgelig samlet op og jeg lukker vinduet..

Jeg havde virkelig ikke kommet med den bemærkning hvis det ikke havde været fordi at der lå 7 i går jeg samlede op i håb om at jeg kunne slå græsset i dag.. Og de undrer mig virkelig eftersom jeg er det næst sidste hus på en lukket vej, efter stien hvor man drejer af...

Så jeg er officielt hende den sure i det røde hus, dog kun i en alder af 23 smiley

Men hellere en familie der samler op efter sig end de uendelige kattelorte i min indkørsel, som min nabos katte dagligt bidrager med smiley

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af vandlås og rør under håndvask 750 kr.
  • Et par ørakeleret og nedfaldne tegl i Næstved som jeg ønsker udskiftet og repareret - har selv tegl til rådighed. 2.000 kr.
  • Gulvvarme styringsopsætning 2.000 kr.
  • Blikkenslager 600 kr.
  • Samle 1 bordtennisbord 600 kr.
  • Skifte fronter på køkken (ikea) 2.460 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev jeg ''hende den sure dame''
  • #1   26. apr 2015 Jeg ville ikke råbe før de tydeligt var på vej videre, det er jo ikke alle der fjerner den så snart den lander på jorden

• #2   26. apr 2015 Det kan jeg godt forstå, der er bare mange problemer med folk der ikke samler op i lige mit område smiley Så har man en lidt anden holdning smiley

• #3   26. apr 2015 Næ det har man ikke, her ligger der også mange lorte, men derfor råber jeg ikke af folk der ikke lige samler op så snart den er lagt

• #4   26. apr 2015 Jeg sagde det nu heller ikke med det samme som jeg har skrevet, ventede dog smiley

• #5   26. apr 2015 Jeg synes det er fint man lige siger dertil dem, der vitterligt vil gå væk fra det.
    Dem må man hjertens gerne råbe og skrige af for min skyld. Løben efter er også i orden!
    Men jeg har også oplevet alt fra folk der råber om at samle op, når hunden tisser til folk der allerede når hunden sætter sig til rette og man står med en rulle poser i hånden at "nu husker du vel lorten"... Og det er fandme træls når man altid samler op. Og det vel og mærke er på offentlig fortov.

• #6   26. apr 2015 Ginne

Er at løbe efter dem ikke i overkanten? smiley

Jeg synes bare at de er SÅ træls når jeg får slynget en hundelort op af benet når jeg prøver at holde græsset nogenlunde nede...
    Men vil lige sige at jeg så at det var nummer 2, for jeg kigger altid selv efter om min egen laver det ene eller andet, da hun er hurtig smiley

• #7   26. apr 2015 Og når mine hunde har skidt, ja så kigger jeg lige rundt inden jeg samler op. Ikke for at se om nogen holder øje, men for at være sikker på jeg kan tage mit fokus fra kiwi det øjeblik det tar at samle op.. At derikke lige er kommet en hund rundt om hjørnet eller andet der kan hyle hende ud af den.

• #8   26. apr 2015 Forståeligt nok smiley

• #9   26. apr 2015 Hvis nogen ikke samler op, så skulle jeg gerne være den første til at løbe efter med en pose og høre om ikke de ville være så venlig..
    Deter idioter som ikke samler op der gør, vi andre skal høre på alt muligt træls..

• #12   26. apr 2015 Jeg må indrømme at begynder folk at blande sig eller råbe efter mig, ja så får lorten lov at blive liggende. Sorry to say. Nu er det sjældent i forvejen at jeg samler op, for bor ude på Lars Tyndskids mark.

• #13   26. apr 2015 Jeg kan godt forstå at du er lidt opmærksom når det er noget, der plejer at gentage sig. Altså, det er jo ikke værre end at man siger undskyld og forklarer grunden til det. Jeg ville da også blive lidt småsur, hvis nogen kommenterede på at jeg skulle samle op, mens jeg stod og var ved at fiske posen op ad lommen, men andre gange kan det altså også være svært at se, hvad folk lige har af intentioner. Herregud, vi kan alle bedømme skævt, men efter gentagne gange af sådan noget kan jeg af lignende erfaringer godt forestille mig at man er ret opmærksom.

Hehe, min morfar var også engang hurtig til at bemærke om et par med hund ikke lige skulle samle op efter sig...... og så havde hunden bare tisset smiley smiley

• #14   26. apr 2015 Om man har hund eller ej - eller i mit tilfælde passer dem er underordnet. Der skal da samles op.
    På mine gåture med hunde måtte jeg konstatere, at der desværre ikke er mange off. spande sat op i byen (4550 Asnæs) så måske det kunne forklare de små og store efterladenskaber..
    Min løsning var at rykke min skraldspad ud til vejen med følgende billede..

Ironisk nok lå der 3 dage senere en kæmpe bunke (lavet af én hund vel og mærke) lige foran min indkørsel !!! smiley

.. men har modtaget flere poser i spanden siden ..

profilbillede
  • #16   27. apr 2015 Bor også i en lille by med mange hunde og ikke ret mange offentlige skraldespande smiley
    Heldigvis er der flere rundt omkring i byen der er flinke og har sat DKK's skilt med 'her må du gerne smide den pose' på deres skraldespand smiley
    ... incl undertegnede der selv har en indbydende græsrabat at holde. Det er så meget rare at få lortene i poser i sin skraldespand end at køre dem over med havetraktoren og skulle sidde i hørmen den næste time mens man slår græs.

Kommentér på:
Så blev jeg ''hende den sure dame''

Annonce