{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

Nadia skal have fjernet livmoderen... {{forumTopicSubject}}

Min lille prinsesse skal have fjernet hendes livmoder på onsdag... Puuha... Er lidt ambivalent med det...
På den ene side synes jeg det er synd, at hun skal igennem det, og på den anden side tror jeg det er bedre for hende end hun skal rende rundt og være falsk drægtig hver gang hun har været i løbetid.

Og skal jeg være egoistisk...

Hold kæft, hvor bliver et dejligt ikke at skulle have alt hendes løbetids blod over det hele!!
For det dèr med at gøre rent efter sig selv, det har hun sku aldrig helt lært. *ss*

Og hvor bliver det dejligt at jeg ikke behøver at skulle få min han-hund passet hver gang hun skulle komme i løbetid.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nadia skal have fjernet livmoderen...
  • #1   15. sep 2006 har du overvejet a måske få et kuld hvalpe med hende?? måske ville det hjælpe på det ?? ik for a blande mig men er bare nysgerig :O)

• #2   15. sep 2006 don delle - det er sådan en lam grund at lave hvalpe for - plis at alle dyrlæger siger at det er en skrøne uden lige...

• #3   15. sep 2006 Hun har fået et kuld for lidt over et år siden...

Det er først efter hun har haft fået dem hun er blevet
    mere underlig med det drægtighed.

Det er lige som om hun ikke kan forstå hvor hvalpene er.

• #4   15. sep 2006 jeg skal altså lige vænne mig til at der er hunde der hedder det samme som mig.... Tænkte lige at hvad skal jeg!!!!!! held og lykke med det, det skal nok gå godt.

• #5   15. sep 2006 ok... har bare hørt a fra min ejen dyrlæge a det hjælper på det... men ok... hva ved jeg har kun en han hund :O)
    men det er da også klart bedst hvis det er meget fustrende for hende ...

• #6   15. sep 2006 Reese - den var god!!

Shit hvor er de skrøner dog sej livede - øv øv!

• #7   15. sep 2006 Nadja... He he... Det kender jeg godt..

Mit navn bliver vidst, både brugt til hunde og heste.

Men tak for det... :o)

• #8   15. sep 2006 Stella ja det sjoveste jeg har oplevet med det var inden jeg fik Fluffy der var jeg på oxbjerget med Gizmo og så er der en pige der råber Nadja, Gizmo og vi venner og begge om, så er det hendes amr. bulldog der hedder Nadja og hendes Chihuahua der hedder Gizmo, det grinede jeg godt nok over!!!!

• #9   15. sep 2006 Nadja... Loooooooooool.

Det kan jeg sku godt forstå du gjorde...

Det var da oz pudsigt. :o)

Reese...

Ja, jeg føler oz helt klart at det er det rigtige jeg gør.
    Nadia skal ikke have flere hvalpe.
    Hun har heller ikke så gode hofter, så nu håber jeg vi kan slappe lidt mere af... *s*

• #10   16. sep 2006 Stella - jeg synes det er den rette beslutning du har taget, og det skal nok gå godt.

Mine forældre fik fjernet livmoderen på deres, da hun alligevel skulle opereres for noget andet, og det gjorde de af den årsag, at de havde mistet 2 andre hunde pga kræft i livmoderen, så de turde ikke tage chancen igen.

• #11   16. sep 2006 Anette...

Okay... Jeg vidste ikke at det var så udbredt med det kræft hos hundene...

Det er jo kanon... Så slipper vi da for det.

For synes godt nok hun har været ude for lidt af hvert min lille prinsesse...

Hun er bla. èn af de få hunde der har haft stivkrampe og hjerne hinde betændelse.

Så det ville være dejligt hvis man ikke behøvede at gå at være bange for hun skulle rede sig en gang kræft også.

• #12   16. sep 2006 Ihvertfald i underlivet...

Men 7-9-13... Jeg håber da heller ikke hun skulle få det et andet sted...

• #13   16. sep 2006 Stella - af hvad jeg har fået at vide, er det desværre ret udbredt når de bliver ældre. Så det er en god ting at få det gjort, bare for en sikkerheds skyld.

Ja puh ha, det lyder da godt nok ikke rart det hun har været igennem det lille pus. :o(

Men held og lykke med hende på Onsdag :o)

• #14   16. sep 2006 Anette...

Tak... :o)

• #15   16. sep 2006 Stella, bare rolig det skal nok gå godt.
    Min lille Cherie fik galoperende underlivsbetændelse, og hun blev opereret prompte, ellers havde hun ikke overlevet. Det gik godt.

Du skal bare være opmærksom på at hormonerne ændrer sig, når de mangler en vital del af "kroppen" - det har desværre betydet at Cherie er blevet for "tyk". Det er ikke for at skræmme dig, for det kan jo være at Cheries tilfælde er enkeltstående - men jeg synes da du skal tage en snak med dyrlægen om han/hun har erfaringer med tæver efter operationen.

Held og lykke - glæder mig til at høre, når det er vel overstået.

Hilsen Gitte

• #16   16. sep 2006 Gitte...

Tak for det... *s*

Ja... Jeg har tænkt på det med at de ofte kommer til at tage på... Hmm... Det bliver ikke så godt, for hun har allerede tendens til at blive "lidt" for tyk.

• #17   16. sep 2006 Hej igen

Med de 2 flotte drenge du også har, tror jeg at leg og motion kan være med til at holde det nede. Cherie er en lille Chihuahua som ikke motionerer så meget.

Har lige smidt en høj til dem alle tre. Jeg er facineret af racen, men er klar over at jeg ikke kan tilbyde de perfekte rammer, derfor har jeg valgt andre racer. Men jeg synes de er smukke og adrætte.

Hilsen Gitte

• #18   16. sep 2006 Stella: Luna blev steriliseret i juni. Hun har også lidt af falsk graviditet efter alle sine løbetider (4 stk's) og efter den 3. havde hun 2 falske graviditeter.

Jeg har ikke fortrudt et eneste sekund.. Jeg har fået en meget gladere og harmonisk hund ud af det.

En hund, der nu har overskud til at lege og have det sjovt. Dejligt.

Held og lykke

Kommentér på:
Nadia skal have fjernet livmoderen...

Annonce