{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DM i Dch
  • #1   16. sep 2006 Næh jeg har rigelig i kredskonkurrencen d. 8. oktober..

• #2   16. sep 2006 Det er i Haderslev
    Det er jo en god mulighed for at se andre typer for hundearbejde da der både konkurreres i agility, lydighed og IPO.

Jeanette.. Det var da en sen kredskonkurrence.. Er det ikke venskab eller klub ?

• #3   16. sep 2006 Jeg kunne også tænke mig at træne IPO, men man skal køre noget efter det... Eller K9 måske.
    Er bare ikke sikker på min hund kan klare det mentalt

• #4   16. sep 2006 Min har bestemt også "drivet", men er lidt nervøs for fremmede, og så tænker jeg på om hun kan skelne en figurant fra en civil person på gaden. Ved godt det er noget andet, men alligevel.
    Hvor vil du så træne ?
    Jeg synes da du skal gøre det

• #5   16. sep 2006 Alex, nej det er kreds.. I køge.. Der er også i Næstved ugen efter.. Og så har vi klubkonkurrence i november, mener jeg.

Vi SKAL bestå, så vi kan få vores oprykning til B

• #6   16. sep 2006 Skal ikke med, har kun en udtagelse.
    Men næste år.......................

• #7   16. sep 2006 Jeg skal godt osse til DM.. skal nu bare kigge på.. men det kan man osse lære lidt af.

Der hvor jeg skal til DM er i Nyborg, her af holder Dansk Politihundeforening fra den 22 - 24 DM for politihunde

Der er 3 klasser:
    Patruljeklassen som består af 24 politihunde (12 tjenestehunde og 12 civile hunde)

Kriminalklassen som består af 14 politihunde (7 tjenestehunde og 7 civil hunde)

Vinderklassen som består af 10 politihunde (5 tjenestehunde og 5 civile hunde)

Om søndagen bliver der afholdt alt bidearbejdet og det forgår på Hovedstandplads:
    Nyborg Idrætspark,
    Storebæltsvej 13-15,
    5800 Nyborg

• #8   16. sep 2006 og jeg skal til VM i BHP 3 i Randers 5-8 oktober, dog oxe kun på en kigger ;o)

• #9   16. sep 2006 Jeanette
    Okay..
    Selvfølgelig får i jeres oprykker. Det er da klart :o)
    Held og lykke

• #10   16. sep 2006 Efter en pause på 5 år fra DCHs DM (fra prioriteret pga DKK-stævner og VM) så er jeg klar til næste weekend

Jeg skal løbe agility med Charlie og Diva. Tilmed er jeg så heldig at jeg bor i Haderslev - hvor er det skønt ikke at skulle bevæge sig for at komme afsted.

Kommentér på:
DM i Dch

Annonce