{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

God morgen - Ja I sover vel endnu??? {{forumTopicSubject}}

Men nu er kl. 5 - og jeg er på vej ud af døren, som i ved så skal jeg til Roskilde, for at deltage i Sjællandsmesterskabet for politihunde (unghundklasssen) ..

Så nu er jeg ved at pakke bilen, skal lige omring for at samle en dommer og 2 figuranter op, (så sparer vi på kørerpengene 3,00 kr. pr. km.)

Og Babett er bare oppe på dubberne lige nu, men jeg ved at jeg kommer hjem med den samme hund (uanset resultatet) for Babett er bare den bedste hund i verden..

Så nu er det på tide at gnide søvnen ud af øjne, og så se at vågne op... I skal vel ikke snue hele dagen, vel?? :-)...

Godmorgen...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God morgen - Ja I sover vel endnu???
Kommentér på:
God morgen - Ja I sover vel endnu???

Annonce