Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dobbeltskag i hjertet!
  • Karina H
    Karina H Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   15. maj 2015 Tak. Jeg har også overvejet det da jeg aldrig plejer at have det sådan, men udover det har jeg det nemlig fint. Det var derfor jeg ville spørge herinde da jeg er usikker på om det er normalt

• #4   15. maj 2015 Jeg har haft det hver dag i ca 1½ år nu.. Lægen siger det er ufarligt bare irriterende.. jeg har i følge lægen både ekstra slag og dobbelt slag.. Fik rådet at man skal lade være med at drikke koffeinholdige drikke og hvis man er stresset skal man stresse af smiley

• Karina H
    Karina H Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   15. maj 2015 Må hellere skrotte min cola! Det bliver hårdt smiley Tak for hjælpen ????

• #9   15. maj 2015 Jeg har lige været ved lægen med samme problem.. Jeg blev testet med EKG og blodprøver og der var ikke noget.. Det er bare meget irriterende.. Så længe der ikke er andre symptomer, som træthed, brystsmerter eller andet.. Så er det nok ufarligt.. Men ja, gå altid til lægen når der er noget galt - specielt med hjertet!

• #10   15. maj 2015 Og så døjer jeg også med stress pga arbejde, og det er nok det der har udløst det smiley

Kommentér på:
Dobbeltskag i hjertet!

Annonce