{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

ginnie m
ginnie m
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10

Gode styrkeøvelser for gigtknæ {{forumTopicSubject}}

Min dejlige hund Butch har ikke så gode knæ. Ken fra Faxe dyrehospital har undersøgt ham. han har forandringer på røtgenbilleder men jeg skulle gå hjem og betragt ham som rask , han har ikke ondt , måtte gerne få glukosamin , waterwalking ville være godt til styrke , slidgigt i bero , butch skal holdes lidt under vægtgrænsen, forandringer skyldes forkert benstilling. Jeg syntes at waterwalking er meget dyrt og det ligger et godt stykke fra hvor jeg bor . Jeg vil rigtig gerne have butch i mange år frem, han er kun 2,5 år . Kender i nogle gode styrkeøvelser vi kan lave i stuen med eller uden redskaber . Hilsen Ginnie og Butch

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode styrkeøvelser for gigtknæ
  • ginnie m
    ginnie m Tilmeldt:
    aug 2008

#2   25. maj 2015 Det har jeg og endda et rigtig godt sted, hvor der er altid er lavvandet . Og vil kunne gå langt langs kanten . Men Jeg er bange at det er for koldt når han næsten ingen pels har ?? tænker selv at købe et par vaders ?? men det kan man vel ikke få til hunde ??

• #3   25. maj 2015 Jeg bor tæt på en fjord, vi går i det lave vand et par morgner om ugen hele sommerhalvåret smiley Høje gummistøvler på, ind til vandet er varmt nok til os mennesker og så ud i vandkanten. Hvis du synes han fryser, når I kommer op af vandet, kan du evt. sy eller købe en "badekåbe" til ham smiley

profilbillede
  • ginnie m
    ginnie m Tilmeldt:
    aug 2008

#4   25. maj 2015 Tak smiley jeg ved ikke om det lyder helt dumt? Men har tænkt på om man kan sy en våddragt om, så den passer hunden og så lære den at gå med den når vi skal i vandet smiley smiley

• ginnie m
    ginnie m Tilmeldt:
    aug 2008

#8   25. maj 2015 Tak for jeres hjælp . Ja det er nok bedst at ringe til dyrlægen smiley

Kommentér på:
Gode styrkeøvelser for gigtknæ

Annonce