{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  adopter en hund fra thailand
  • #1   20. sep 2006 Ak ja - der er misrøgtede dyr i hele verden incl Danmark.
    Hvor skal man begynde - hjemme? Eller?
    Jeg er forfærdet over den måde Kineserne holder hund på - flår dem levende -
    Trods tv udsendelse om samme ser man stadigvæk "nuttede" nøgleringe osv med pels på fra Kina.
    Boykot dog det lort! Jeg "skælder" ud når jeg ser det - helst med en forretning fulde af folk så budskabet kan trænge ind.

Sååå - ja - godt nok Brian - at sætte focus på hvad der foregår andre steder i verden.

• #2   20. sep 2006 Jeg var i foråret i Thailand, og mit hundeelskende hjerte knustes mange gange i de 10 dage vi var der!!

Gadehundene lever et virkelig usselt liv, og på trods af de daglige tæv er de forsigtigt kontaktsøgende, håber hver gang på en smule mad eller et klap, istedet for slag, spark osv.

• #3   20. sep 2006 jeg synes nu de thailanske hunde har det meget "godt" i forhold til mange andre steder i verden. Der er altid sat mad og drikke ud til hundene og bilerne tager hensyn til dem

• #5   20. sep 2006 Kaket karl . : Du lyder som en Dansk folkeparti tilhænger smiley

• #6   20. sep 2006 Mon ikke det var ment lidt som "Fej for egen dør"? Jasko

• #7   20. sep 2006 Danske hunde har da minimal procent i hvor mange der ikke har et hjem. Det er lige før jeg vil skyde på der er under 100 hunde.

• #8   20. sep 2006 Det er vist optimistisk skudt smiley

• #9   20. sep 2006 Med fare for at få tæsk, så må jeg altså ud med følgende:

Hvorfor i alverden skal man partout hive hunde hjem fra diverse lande, ud af det miljø de nu engang er vant til og måske/måske ikke trives i, når der nu sidder, jeg ved ikke hvor mange, hunde på internater rundt om herhjemme? Hvorfor ikke bare få dem ud i alle de fantastiske hjem, der vil gøre alt for at give en hund et godt hjem og et godt liv? Overvejer man helt igennem hvad det er for et liv de "udenlandske" hunde kommer fra? Her mener jeg ikke om det er et kummerligt liv de lever, for det gør de, men det har de måske gjort gennem mange generationer. Hvordan reagerer de på pludseligt at komme ind i et helt andet samfund og liv? Jeg synes ikke altid at det falder heldigt ud.
    Hvis man vil hjælpe dem, var det måske smartere at hjælpe dem i det land de kommer fra? (Og nej, jeg er ikke tilhænger af Dansk Folkeparti!!)
    Er der mere prestige i at sige, at "min hund er fra Grækenland, Polen, Thailand" etc.

Ja, jeg forstår det altså ikke helt - måske det bare er mig?

• #10   20. sep 2006 Karin jeg er glad for jeg ikke er den eneste der skælder ud når jeg ser folk sælge sådan noget L... især på kræmmermarkeder har de sådanne ting med og jeg plejer at stille mig op og højt sige at jeg nægter at støtte folk der sælger døde dyr der har lidt en forfærdelig død, et år medbragte jeg foldere om det!!!!

Kommentér på:
adopter en hund fra thailand

Annonce