2.495 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 34 Svar

Nanna C
Nanna C
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18

Min tæve afføre og tisser indenfor Min tæve afføre og tisser indenfor

Hej, min franske bulldog tæve på 8 år er begyndt at skide og tisse indenfor om natten. Om natten sover hun med sine løbetidsbukser, men hun formår alligevel at gå ud i køkkenet og skide og tisse på gulvet. Aldrig i de 4 år jeg har haft hende har hun lavet uheld indendørs. Nogen der ved hvad det kan være?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min tæve afføre og tisser indenfor
  • #1   5. jun 2015 Hvorfor har hun løbetidsbukser på?

Hvor lang tid har det stået på?

• Nanna C
    Nanna C Tilmeldt:
    jun 2015

#2   5. jun 2015 Hun hat sine løbetidsbukser på fordi hun har noget med endetarmen, det er blevet undersøgt og hun fejler ikke noget.

Det har stået på knap en uge smiley

• #3   5. jun 2015 Ja hvorfor har hun løbetids bukser på om natten ?

• #4   5. jun 2015 Jamen kan det så ikke være derfor hun er beg. at gøre det inde ,fordi der er noget galt bag i

• Nanna C
    Nanna C Tilmeldt:
    jun 2015

#5   5. jun 2015 Hun har altid haft det og det har aldrig været noget??

• #6   5. jun 2015 Ok men når hun nu beg.på sådan noget, er der et eller andet galt

• #7   5. jun 2015 Jamen hvis der ikke er noget , hvorfor har hunden så bukserne på !?

• Nanna C
    Nanna C Tilmeldt:
    jun 2015

#8   5. jun 2015 Okay, tror i det er et dyrlæge besøg værd?

• #9   5. jun 2015 "Hun har noget med endetarmen, det er blevet undersøgt og hun fejler ikke noget"

En meget selvmodsigende sætning.

Hvad har hun med endetarmen? Hvornår er det blevet undersøgt? Hvorfor skulle løbetidsbukser hjælpe på det?

• #10   5. jun 2015 Ja jeg ville få hunden undersøgt

• #11   5. jun 2015 Hvis hun i forvejen har noget med endetarmen, så ville jeg da helt klart tage kontakt til dyrlægen, når hunden pludselig begynder at tisse og have afføring indenfor. Det KAN jo være at hun netop sikkert fejler noget

• Nanna C
    Nanna C Tilmeldt:
    jun 2015

#12   5. jun 2015 Hun har det med endetarmen at ca. 1cm kan "poppe" ud og derfor har hun løbetidsbukser på så der ikke kommer blod fra endetarmen ud over det hele! Det blev undersøgt hos de tidligere ejere hun havde inden jeg fik hende hvor der blev sagt at det var ikke noget der generede hende og det er det bestemt heller ikke.

• #13   5. jun 2015 Og du har bare taget de ord for gode vare ? Jeg synes bestemt ikke det lyder særlig rart for hunden , og det kan umuligt ikke være generne for hende .. At hun gør det indenfor kan der være mange grunde til , har i nogle ændringer i hverdagen ? Kommer hun ud som hun skal ? Er hun stresset og nervøs ? Sover hun alene eller sammen med jer ?

• #14   5. jun 2015 Du kan jo altid ringe og snakke med dyrlægen (Husk det er grundlovsdag i dag) de må jo kende til hende og hendes endetarms besvær

• #15   5. jun 2015 Så du har efterfølgende slet ikke været til dyrlæge med det? Har du dokumentation på at det ikke er til gene for hende, at det er "intet" ? Jeg mener mere, at jeg som LP ikke bare ville tage ordene for gode varer. Jeg ville under alle omstændigheder kontakte dyrlægen.

• #17   5. jun 2015 Ville bestemt også tage min hund til dyrlæge og få hende ordenlig undersøgt og udredt, når hun pludselig ikke er renlig mere og er kendt med endetarmproblemer. Det kan være noget alvorligt noget og måske/måske ikke er der en sammenhæng. Hun er jo ikke en helt ung hund mere, så det kan være flere ting.

Desværre er der nok ikke nogle dyrlæger der har åben nu, så det må blive en tur til vagtdyrlægen.

• Nanna C
    Nanna C Tilmeldt:
    jun 2015

#18   5. jun 2015 Dig der fünke eller hvem fanden du er! Undskyld jeg lige hidser mig op men jeg har sgu da styr på hvad min hun fejler! JA jeg har dokumentation og JO hun er blevet tjekket siden. Min dyrlæge sagde at man nemt kan se på hende at det ikke genere hende. Selvfølgelig når det lille stykke endetarm falder ud bliver det trykket ind og hun har aldrig sagt fra. Hun har intet i mod det!

• #19   5. jun 2015 Åh det lyder som det min Samojede havde Du skal altså kontagte en drlæge .Det er meget ubehaligt for hunden at ha

• #20   5. jun 2015 En voksen hund der pludselig ændre vaner er der som regel noget galt med.

• #21   5. jun 2015 Nanna C - Hun lyder generet af det nu hvor hun er blevet urenlig.. Det er derfor du skal kontakte dyrlægen.. (Eller dine forældre alt efter hvem af jer der ejer hunden)

• Nanna C
    Nanna C Tilmeldt:
    jun 2015

#22   5. jun 2015 Okay Inger smiley men hun har haft det hele sin tid og har ALDRIG vist tegn på at det er til gene

• #23   5. jun 2015 Og vi siger det kun for at hjælpe dig

• Nanna C
    Nanna C Tilmeldt:
    jun 2015

#24   5. jun 2015 Okay Beltane, tak for du skriver stille og roligt det er dejligt man kan mærke st du skriver med ro i sindet i forhold til de andre!

• #25   5. jun 2015 Du har tydeligvis ikke styr på tingene eftersom du reagere så voldsomt som du gør .. Få din hun undersøgt ved dyrlægen ! Der altid en grund til en adfærdsændring .

• #27   5. jun 2015 Jeg har lige surfet lidt rundt på nettet og det din hund har, hedder endetarmsfremfald og det er en sygdom/lidelse.

Jeg er ikke klar og hvad behandlingen er hos hund. Men her er er link til sygdommen hos mennesker, behandling, gener mv og jeg vil tro er det er det sammen hos hund.

https://www.sundhed.dk/borger/sygdomme-a-aa/mave-og-tarm/sygdomme/endetarm/endetarmsfremfald/

Så når der er opstået pludselig forandringer i hundens afføringsmønstre, så er det afsted til dyrlægen.

• #28   5. jun 2015 Nanna C
    en hund skal helst have en Sundhedseftersyn og vaccination hver årlig smiley
    om året så forstår ikke helt hvad du mener at hendes tidliger ejer har haft
    hende til dyrlægen... det må din dyrlæge da have set... en hund skal jo helst
    ikke have løbetid Bukser på . ellers kan de jo ikke slikke sin rene og fin

• #31   5. jun 2015 Vil du ikke godt lade være med at hidse dig op og angribe mig sådan. Du skriver da bestemt ikke med ro i sindet - jeg har skrevet en helt almindelig, spørgende kommentar.
    Jeg spurgte bare ind til det fordi det lyder til, at du aldrig selv har fået hunden undersøgt ved dyrlægen (eller om tilstanden bliver forværret), men blot er gået ud fra sælgers ord og ikke gjort andet ved det smiley

• #32   5. jun 2015 Her er et andet link, det er dog meget begrænset hvad der står om lidelsen.
    Men vil tro at du kan være så uheldig at din hund bliver nød til at blive opereret for det.

http://www.danske-dyreinternater.dk/tarmsygdomme-hos-hunde

• #33   5. jun 2015 Hvis hunden har været hos dem i 4 år, ville TS være 12 år da hunden ankom, så jeg tror mere det er familiens hund, og forældrene der søger for det med dyrlæge

• #35   5. jun 2015 Jeg tjekkede slet ikke TS' alder, hun nævnte ikke noget med, at det var andres ansvar, men stillede det op som om hun alene havde ansvaret. Så ville jeg sige: bed dine forældre om at få hunden undersøgt hos dyrlægen. Især når den døjer med endetarmen i forvejen smiley

• #37   5. jun 2015 En 8 årig hund der har været helt renlig og pludselig begynder at både tisse og skide på gulvet, ville jeg til enhver tid få undersøgt

• Nanna C
    Nanna C Tilmeldt:
    jun 2015

#40   6. jun 2015 Tak for alt jeres nedgørelse fra mange af jer men at jeg ikke passer ordenligt på familiens hund. Den er ikke mine ene og alene og den har da selvfølgelig været til dyrlæge siden! Jeg holder meget af min hun og ved hvad der er bedst og jeg er ekstremt høj dyreelsker! Men det er med sorg og meddele at hun skal aflives på mandag ikke kun på grund af det med endetarmen men der er også andre ting. Vi syntes ikke det liv hun er på vej ind i og skal leve er værdigt for hende! I behøver ikke at svare på denne men så fik alle besked!

• #41   6. jun 2015 Gør mig ondt Nanna smiley . Og synes nu ikke vi alle har nedgjort dig..

• #43   6. jun 2015 Nanna Jeg føler med dig / jer Hvis det er det samme din lille hund har, som min samojede havde ( har skrevet det længre oppe ) Så fik han også fred , selv om jeg havde tilbud igennem DKK om at få en tysk drlæge til at opprere ham ,men hvor de ikke kunne love at det ikke ville komme igen , så det skulle min hund ikke gå igennem
    Stor trøste kram til dig

Kommentér på:
Min tæve afføre og tisser indenfor

Annonce