3.724 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 39 Svar

Sele til chihuahua (Lucky) Sele til chihuahua (Lucky)

Lucky var jo til kiropraktor i sidste uge, og han havde et par punkter hvor det drillede lidt, men ikke noget slemt, og hun kunne ikke sige hvorfor det var kommet, udover at det ene punkt er meget normalt, det er det også ved mennesker. Nå men ikke noget jeg ikke kan klare med små øvelser hun har givet mig, så altså ikke noget betydeligt som giver ham smerter eller noget.
Jeg snakkede så i den forbindelse om hans sele, fordi flere herinde har nævnt at julius k9 selen er rigtig skidt i forhold til det. Hun sagde dog at hun udfra hvordan den sad på Lucky ikke burde have noget at gøre med hans punkter (Det ene er helt nede imellem den sidste nakkehvivl og skulderen tror jeg nok det var, svært at forklare) den anden var helt nede på bagpartiet, så det havde ikke noget med sele at gøre overhovedet.
Nå men selvom hun sagde at hans sele sad ok, og ikke burde have noget at gøre med det, sagde hun at vi da kunne prøve en anden sele og anbefalede en H eller Y sele.

Så er der nogen der kan anbefale, gerne i den lidt billige ende, men stadig GODE seler i H eller Y sele, som er så små at en lille Lucky kan passe den? Jeg har ikke lige præcise mål, udover at han passer k9 baby1 sele, og den skal være 1-2 cm fra at være helt indspændt rundt om brystet, for at den sidder ordentligt, så ca. 31-33 cm rundt om. Han vejer 1,8 kg hvis det har noget at sige.

Jeg ved godt at vi skal ud og prøve seler fordi det er forskelligt fra hund til hund hvordan selerne sidder, men vil gerne have nogle anbefalinger, så jeg har lidt at gå efter. smiley
Kan rigtig godt lide Hurtta, men så vidt jeg husker er den ikke så lille at Lucky kan passe den, jeg tror nok den mindste hedder 35 cm, men det må jeg lige få kigget på.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sele til chihuahua (Lucky)
Kommentér på:
Sele til chihuahua (Lucky)

Annonce