{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Momentvis halt -behandling? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Jeg har en skøn welsh Corgi Cardigan tæve på 7 år, der nu er i perioder er begyndt at være "tung" i bagdelen og nogen gange halt. Det vil sige hun kan være stiv, når hun vågner især, hvis hun har haft lange ture med strand, vand, skov osv. Svært ved at hoppe op i ting og nogen gange oveniløbet beder om at blive løftet op.

Vi har forsøgt med perioder med ro. Det vil sige udelukkende ture i snor, det har også hjulpet på den "akutte halthed", meeeen synes ikke hun er på toppen.
Hun blev for to år siden gennemfotograferet og tjekket på Faxe og fuldstændig gigt frikendt, ingen forandringer. Vi har været hos dyrlægen, der siger hun er spændt i bagkroppen, men ikke kan finde noget akut.
Spørgsmålet er så, hvad gør vi herfra?? Vi overvejer massage og kiropraktik.
Vores menneskelige erfaring med kiropraktik er dog at det ingen effekt har haft, hvorimod det har haft stor gavnlig effekt på min hest. Min mand er dog ikke overbevist.
Faktum er bare at når man kun er 7 år, er det for tidligt med et "skåne" liv som hund, der må være noget galt vi kan rette op på, så hun kan få sit aktive hundeliv tilbage.
Det skal tilføjes at der intet er når vi leger og går tur osv. Så tænker selv noget overbelastning, der ikke har fået ro længe nok. Vil bare gerne gøre lidt mere for hende og evt få løsnet op for de spændinger, der er i hendes krop.
Så gode råd og erfaringer modtages med kyshånd.
Beklager den halve roman, det blev til.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Momentvis halt -behandling?
Kommentér på:
Momentvis halt -behandling?

Annonce