Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hoste
  • #1   22. sep 2006 slet ingen der kan hjælpe??

• #2   22. sep 2006 Din hund kan godt få kennelhoste uden og have været i kontakt med andre hunde. Smitter via savl o.lign.

• #3   22. sep 2006 Lyder han lidt som en søløve når han hoster?

• #4   22. sep 2006 ja faktisk, sådan en tør hoste som kommer langt nede fra... hvis du forstår:-)
    Men smitte via savl, altså uden kontakt med selve hunden?
    Det er pludselig kommet i dag... og så har hun samtidig dårlig mave, ved ikke om tingene hænger sammen?

• #5   22. sep 2006 Jeg arbejder på en hundepension. Og der døjer vi med kennelhoste for øjeblikket. Men lukker ned efter weekenden, hvor vi vasker hele pensionen.
    Vi har 2 afdelinger i pensionen. Den ene afdeling var hostefri. Men nu er hundene begyndt og hoste begge steder. Og det er fordi de har smittet hinanden. Og de har ikke været sammen. Hundene bliver ikke lukket sammen. Men bliver luftet samme steder.
    Det med dårlig mave har jeg ikke oplevet.
    Og hosten kommer fra den ene dag til den anden.

• #6   22. sep 2006 hej stine:-)
    sjovt det er dig... vidste da heller ikke du var her. Det var lige præcis ved leg nede på marken og da jeg kom hjem og hun hilste på mig.
    prøver køre på apoteket i morgen!!

b M: det kom pludseligt i dag nemlig...

Kommentér på:
Hoste

Annonce