{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.432 visninger | Oprettet:

Hvis hundepassere ikke vil udlevere hund igen? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,
Er der nogen der kender reglerne for pasning af hund/kat/hest - hvis man har overladt pasningen til en anden (ven eller bekendt), som så ikke vil udlevere dyret igen.

Hvis jeg skal anbefale det til andre, bør man så altid få passeren til at underskrive, at ja, Fido ejes af dig...? Eller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvis hundepassere ikke vil udlevere hund igen?
  • #4   26. jul 2015 Lav en kontrakt for pasningen

  • #6   26. jul 2015 Jeg passede på et tidspunkt en af vores hvalpe, mens den nye ejer var i udlandet 1 måned. Jeg lavede en pasningskontrakt, hvor jeg skrev hundens navn, stamtavlenr., chip osv. Hvalpen havde sygeforsikring, så forsikringsselskab og forsikringsnr. stod der også. Desuden skrev jeg ejers adresse, telefonnummer. , mailadresse etc., forventet pasningsperiode og hvad vi ellers kunne finde på. Dette skete på min opfordring, så var alt aftalt, og ingen kunne være i tvivl, hvis der skete mig noget smiley

  • #9   26. jul 2015 Jeg mener at huske at der har været nogen få tilfælde af fejlvalgte passere, der ikke ville udlevere hunden efter den aftalte periode. Vist osse en der var blevet solgt/videregivet i perioden.

    Noget helt andet er, kan man virkelig regne med at politiet gider troppe op for at få en hund udleveret?


  • #11   26. jul 2015 Jeg ved ikke om vi tænker på den samme... men jeg mener at huske noget om at hunden blev solgt ganske kort tid efter at passeren fik den hjem, indenfor en uge eller måske blot et par dage.

  • Maltipoo S
    Maltipoo S Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #12   26. jul 2015 Har faktisk hørt om en passer der ikke ville aflevere hunden til ejer igen. Politiet blev tilkaldt og problemet var løst

Kommentér på:
Hvis hundepassere ikke vil udlevere hund igen?

Annonce