4.016 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

Bine H
Bine H
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 4

Barko.dk eller Bullerbox.dk? Barko.dk eller Bullerbox.dk?

Hej alle hundeejere smiley

Jeg sidder og overvejer at bestille en pakke hjem med lidt godt til min franske bulldog på 5 mdr smiley
Jeg har kigget lidt og der er de her to sider man kan bestille fra, princippet er det samme og den eneste forskel jeg umiddelbart kan finde er at der i den ene box er 1 ting mere end i den anden men prisen er så også lidt højere.

Jeg vil bare hører om I har nogle erfaringer fra Barko.dk og Bullerbox.dk, som I evt har lyst til at dele ud af inden jeg bestiller? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barko.dk eller Bullerbox.dk?
  • #2   26. jul 2015 Bullerbox er fantastisk! Intet mindre!

• #3   26. jul 2015 Forklar mig hvorfor konceptet er fantastisk.

• #4   26. jul 2015 jeg synes allerførst at begge sider mangler info/billeder med 'sådan kan en pakke se ud', så man får en bedre ide om hvad pokker det er som de indeholder. Altså beskrivelserne lyder meget godt... men de er godt nok diffuse.

Og på den baggrund synes jeg at det godt nok er mange penge, når jeg ikke ved andet end 'den indeholder legetøj og godbidder'. Jamen godt så... det giver mig slet ingen ide om det vil være penge ud af vinduet fordi vovsen ikke synes indholdet er fedt.

Altså konceptet synes jeg faktisk er fint... beskrivelserne på hjemmesiderne er så bare mildest talt mangelfulde - det giver mig indtrykket af at jeg nemt kan komme til at købe katten i sækken.

• Bine H
    Bine H Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 4
    #5   26. jul 2015 Det er nemlig præcis det samme jeg tænker!
    Derfor det ku' være rart med nogle erfaringer fra dem som allerede har haft købt dem, så man kan hører om det overhovedet er pengene værd eller om man bare skal købe div. Ting selv i butik smiley

• #6   26. jul 2015 IB: fordi det er kvalitet det der er i. Jeg har 1 stk makulator herhjemme og tingene holder på trods af vi har hende. Det er fantastisk. Derudover er det super nice med alle de godbidder der er med hver måned. Pigerne går helt bananas når de ser kassen - lige pt. er vores hoveddør faktisk i stykker fordi de har prøvet at komme ud til boksen fordi posten havde stillet den på trappen og de kan se den gennem ruden ved siden af døren..

• #7   26. jul 2015 Zarah.. jo jo..
    men kan det betale sig i forhold til selv at vælge hvilke godbidder og legetøj man vil have ?

• #8   26. jul 2015 Ja det synes jeg bestemt det kan.. 2 sek skal se om jeg kan finde et billede af en boks

• #9   26. jul 2015 Hvad med et koncept, hvor der er 5 varegrupper i og man selv kan vælge mellem 3 varer i hver gruppe ?

Det kræver selvfølgelig at man aktivt er inde og vælge hver måned og noget af overraskelsen går selvfølgelig også fløjten..

• #10   26. jul 2015 Jeg tænker bare - jeg har en lille hund, hvis tandsæt gør at hun ikke kan/vil spise alle slags godbidder. Hun vælter i legetøj (fordi hun ikke makulerer dem.... hun har piveting fra hvalpetiden, altså 8 år gamle). Hun skal nok ik liiiiiige udvide med 1-2 nye legesager om måneden smiley

Umiddelbart, selv om ideen er fin, så passer det ikke til mit behov/pengepung, for jeg bruger langt fra så mange penge på 'lir' til hende om måneden.

• #11   26. jul 2015 Den her boks indeholdt:

En blå hund (Kong Shakers) 129,-
    Rogz grinz bold: 79,95
    Beef Vitakraf : 20,-
    Chicken file Vitakraft: 20,-
    Og 2 poser små træning bites fra forskellige firmaer..

Ca 270 kr..

Boksen koster 179,-

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10996364_1538210873109322_1409691887464023598_n.jpg?oh=13eb95369fa8c9a82b305ccbcd0e2eda&oe=56413060

• #12   26. jul 2015 Det lyder som en okay handel.. Hvis det er noget man kan bruge smiley

Jeg kan ikke åbne linket

• #13   26. jul 2015 linket virker fint her.

Ja man kan garanteret selv finde tingene måske lidt billigere, men ideen her er jo netop at man ikke skal gå og tænke over det, men at tingene bare kommer automatisk.....

Nøjagtigt som kasserne med frugt og grønt, fisk osv.... til os mennesker

• #14   26. jul 2015 Good point Rene.

Linket virker muligvis ikke fordi jeg er på job... Der er spærring på visse sider

• #16   26. jul 2015 hvis man tænker logisk.. og det gør jeg... men f.ex er er der jo ofte prisforskel på legetøj pga størrelser.
    Vil det sige at hvis vi tager 2 bokse.. den mindste og den største... og putter det samme i, men med forskellige størrelser legesager. Så koster de jo reelt ikke det samme, fordi bamsen i den lille kasse koster.. lad os bare sige 30 kr mindre end bamsen i den store kasse. Vil der så være f.ex. en ekstra godbid i... eller kan kasserne økonomisk bedst svare sig hvis man har stor hund?

Nogen der har fået kasse til lille hund og kan afsløre hvad den indeholder?

• #19   26. jul 2015 Mht godbidder er der så de der tørrede oksehuder/knudeben eller hvad de nu kaldes? Eller kan jeg blive fri for dem? Charlie gider nemlig overhovedet ikke spise dem smiley Altså hvis der en sjælden gang imellem skulle være en i så klarer vi det nok. Det er mere om det er tit/hver gang.

• #20   26. jul 2015 Fubert: vi har ikke fået sådan et endnu og vi har snart været med et års tid.

• #21   26. jul 2015 Ok så er det jo ikke så galt smiley

• #22   26. jul 2015 Fubert - hvis der er noget specielt din hund ikke kan tåle eller lide, så ved jeg at bullerbox tager hensyn til det. Vi fik vores første box denne måned, og både hunden og jeg er tilfredse smiley

profilbillede
  • #23   26. jul 2015 #22 det er da smart at de tager hensyn til den slags. Altså han tåler alt. Men de der tyggeben af tørret hud med knuder i enderne, flæskeruller og andet i den stil kan han have liggende i flere måneder uden at røre det. Så det ville være pænt træls hvis der var sådan et med hver gang. Bortset fra at min brors hund bliver så glad når han får det Charlie ikke gider at æde smiley

• GurliStar
    GurliStar Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 217
    #24   26. jul 2015 Er barko ikk en del dyrere end BullerBox?

• #25   26. jul 2015 Jeg har kun prøvet den der hedder woofbox
    Men den var rigtig god
    Og uden noget med korn, hvilket er skønt da Hund er allergisk

• #26   26. jul 2015 kan man ikke selv købe mere for de samme penge i en fysisk butik?

• #27   26. jul 2015 BullerBox smiley

profilbillede
  • #30   27. jul 2015 Jep Maj-Britt eller få en hundeven til at købe til dig og du køber til dem smiley

• #32   27. jul 2015 Synes ikke økonomien har kunnet bære det på det seneste, men kunne sagtens forestille mig at bestille, når jeg igen har lidt overskud.

For mit vedkommende handler det ikke om, at jeg sikkert kunne finde billigere udgaver selv, men overraskelsesmomentet i, at man ikke ved, hvad man får, og måske får man prøvet nogle ting, man normalt ikke ville købe.

• Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 1 Svar: 4
    #33   27. jul 2015 Super fedt med de mange kommentarer og den generelle feedback!

Fra næste uge af, kommer vi (Barko) til at sænke priserne væsentligt på vores BuddyBox - indholdet bliver stortset det samme smiley

Vores boks består altid som minimum af 2 stykker legetøj eller wellness produkter (3 ud af 4 artikler har indtil videre været fra KONG) og lækre godbidder for resten.

Indholdet i boksen overstiger altid markedsværdien - medmindre man er heldig og finde produkterne på tilbud i flere forskellige butikker.

Vi har en mindre testgruppe som altid modtager boksen før alle andre, så vi er helt sikre på den bliver et hit ude i stuerne smiley

.. og er der ting vi skal tage højde for, så skriver man det blot som en kommentar!

Jeg har vedhæftet eksempel på juni boksen.

profilbillede
  • Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    feb 2015

#36   27. jul 2015 Caroline, det er mere grundet størrelsen på selve legetøjet og godbidderne.

I juli har vi f.eks. http://www.maxizoo.dk/kong-tyggelegetoj-extreme-large-10-cm-sort.html i boksen til store hunde og så en mindre udgave i boksen til de mindre hunde.

• Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    feb 2015

#38   27. jul 2015 I teorien er der jo så en større flade at tygge på smiley
    Men jeg vil nu mene at det holder lige godt alt sammen smiley

Med wellness menes der produkter til pelspleje etc.
    Det er en produktkategori som er i boksen 3-4 gange om året.

• #39   27. jul 2015 Vi har prøvet Woofbox fra petsy kun. Den var ikke mindre end fantastisk. Jeg er vild med at indholdet ikke blot er noget jeg selv kan gå ud i maxizoo og hente samt at det er kornfrit.
    Dem du nævner har jeg ikke prøvet, men synes indholdet hos dem jeg har set, virker lidt kedligt smiley

profilbillede
  • #40   27. jul 2015 Både mig og Ziva glæder os til at få BullerBox, altid spændene at se hvad der er i af legetøj og godbidder, og hverken Ziva eller jeg er blevet skuffede smiley

Selvom Ziva kan lugte godbidderne, ja så er det legetøjet hun dykker i så snart hun har åbnet kassen haha smiley

• #41   27. jul 2015 Baby fik bullerbox i 3 måneder! Vi skulle lige prøve det, og var meget imponerede!
    Baby elsker sit legetøj fra bullerboxen, og han fandt hurtigt ud af, at kassen = legetøj og godbidder smiley

profilbillede
  • #42   4. aug 2015 Altså, jeg har bestilt en af hver, for at se, hvad det er bedst - så hver hund får hver deres box. Smider videoer op på YouTube omkring dem begge, så skriv endelig hvis nogle af jer har interesse i at følge med dér smiley

• #43   4. aug 2015 Kunne du ikke sætte et billede her ind af dem begge? Det kunne være sjovt at se hvordan de er i forhold til hinanden smiley

Kommentér på:
Barko.dk eller Bullerbox.dk?

Annonce