{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træf for små hunde ( pomeranian)???
  • #1   25. sep 2006 Jeg undre mig over at hvergang nogen med en lille hund efterlyser træf, så er det kun for små hunde??
    Er de særligt sarte?? kan kun med hunde i øjenhøjde?? vil den æde de store hunde??
    Hvad er det liiiige...??

(ps. du har postet det samme indlæg 2 gange)

• #2   25. sep 2006 Tror bare mange små hunde er bange for større hunde......
    Hmm min hund er heller ik så stor men jeg vil faktisk allerhelst ha at han leger med heltstore hunde:-)
    Men sådan er vi så forskellige

• #3   25. sep 2006 Miss Fich: Sjovt, jeg havde præcis samme tanke...

• #4   25. sep 2006 men er det selve hunde eller ejeren der er bange??

(undskyld mine fordomme mod små hunde og deres ejere, men de er desværre basseret på mine oplevelser herinde og irl.)

• #5   25. sep 2006 ved jeg gody, det var lidt meningen.. jeg ved ikke om der generelt er hverd gang folk der kun vul mødes med små hunde!! men grunden til jeg skrev det , var fordi at vores er blevet bidt af store hunde , og sidst vi var i hunde skoven prøvede vi at lade ham lege med store og han bider efter dem og løber med halen mellem benene.. men havde jeg haft store hunde , ville jeg nok også mødes med nogle der også havde det.. tænker at de mere kan boltre sig med deres egne størelser?? eller ogaå er det bar mig. men hvis nogle har store hunde vil vi også gern emødes med dem. så længe de ikke bider; )

• #6   25. sep 2006 ok der kom lige lidt stave fejl der.. håber du fik svar..

• #7   25. sep 2006 Rooolig nu, det var ikke noget angreb, det har bare undret mig at man efterlyser en bestemt størrelse på hunden istedet for en bestemt opførsel, hvilket da må være vigitgere!!

• #8   25. sep 2006 miss f. selvsølgelig er der mange små hunde ejer der er mærkelige med deres hunde.. det oplever vi da også tit, og før i tiden sørgede vi for at vores legede med alle hunde racer,, med desværre er det ikke alle folk der giver deres hunde lov, og måske er det derfor de bliver aggresive,, men ja vi kunne godt tænke os at mødes med andre der havde pomeranian, men det svært så derfor skrev jeg små hunde

• #9   25. sep 2006 Helt okey Matin, ingen bebrejdelser, undrede mig bare!!

Håber din mission lykkedes...

• #10   25. sep 2006 nej jeg tager det ikke som et angreb, forklarer bare gerne hvorfor:) kunne nemlig se at der var andre folk i de andre forumme som spurgte hvorfor folk altid kun ville mødes med små hunde!!

• #11   25. sep 2006 ja det håber jeg også.. der ikke noget bedre end at se hunde lege sammen.. bare svært at finde nogle herinde: )

• #12   25. sep 2006 Ihh der har jeg været heldig og finde nogle rigtig dejlige hunde (og deres mennesker) der gerne vil mødes til sjov og spas (på trods af at jeg bor midt i ingenting)

• #13   25. sep 2006 ok heldigt: ) sidste gang var der en der forsvandt herinde,, lige som jeg troede pamuk havde en date,, men nå jeg prøver bare at se,, )

• #14   25. sep 2006 Chivas leger nu lige godt med både store og små hunde.. men der er da mange med små hunde som tror at chivas vil æde deres hunde, hvis de sku lege.. ofte tager folk deres hunde op på armen eller går over på den anden side af fortovet med deres små hunde, bare vi går tur.. og han er endda i snor.. og ser så fredelig ud som noget kan være...

Min veninde har lige købt en lille jack russel terrier.. de legede da fint sammen, selvom den var 50 kg mindre en chivas og kun var 10 uger... I starten var den da meget forsigtig, men den sku bare se ham lidt an.. så styrede den det hele bagefter... hehe.. så lidt sjovt ud...

• #15   17. nov 2007 ja vil meget gerna kommer også fra fredericia af skrev også i din anden forum men du svarede ikke smiley
    du kan også bare skrive en pb.

• #16   17. nov 2007 Miss fich det er ikke fordi små hunde ikke kan lege godt med stor hund for det kan de men man skal bare hele tiden være på vagt. Hvis den stor hund ligge ligger en pote på den lille hunds ryg ja så har du ikke den hund mere og ved godt det jo ikke er fordi ejeren ikke kan styr deres hund den stor hund ved jo bare ofte ikke at den lile hund ikke kan hold til så meget.

Kommentér på:
træf for små hunde ( pomeranian)???

Annonce